CECİNSTAGRAM 2 :)

18 Eylül 2012 Salı
Sevdiceğin çeyiz alışverişi de böyle olur..:)


Koçtaş'a gidiyoruz, evimizi çok seviyoruuzz...

 

İKEA da evimizin herşeyi  :)
O olmasa ayakkabı çekeceğimiz olmayacak :)



Keyif Kahvesi...
Büyük güne tam 54 gün var...


Ama daha çok işimiz var.

Duyduk Duymadık demeyin...
Davetiye zarflarına koyacağım tarih magnetlerim hazır ama.. 


Davetiyemize henüz karar veremedik mesela..
Bu mu olsun davetiyemiz bilemedim ki..


Son birkaç senedir moda olan gelin damat davetiye çok şık değil mi sizce de?


Islak kek... Canım çekti mi hiç üşenmem kalkar yaparım :)


İnstagramda beni bulabilirsiniz kullanıcı adım: cecidil

17 yorum:

CMOS dedi ki...

ne güzel tatlı telaşlar yorulmacalar bunlar :)

Kuzununannesi dedi ki...

ay aysende mısler gıbı gelın mı olacaksın ..davetıye ıcın cok altarnetıf var ama zo gercekten..kezaaa ıslak keke bayıldım ben resmen...

PELLORA dedi ki...

takibe aldım cnm instagramda hemencecik..ıslak kek istedi benim cnm :))

BOŞNAK KIZI dedi ki...

davetiyelerin içine koyacağın magnetler çok tatlıymışş bayıldımm bana da fikir oldu :)) güzel günlerde kullan aldıklarını :))

GüzelGül dedi ki...

canim az kalmis :) davetiyelere gelince bu gelin damat davetiyeleri güzel canim ama ben sahsen böyle incili tasli cicili bicili seyleri sevdigim icin bana sade geliyor :)

Mein Blog/Blogum

aşgaane dedi ki...

benim davetiyem de gelinlik, damatlık şeklindeydi...bunu farklı formatı... bu daha da güzel canımcım:) herşey gönlünce olsun:)

mühendis dedi ki...

tam bir koçtaş ve ikea bağımlısıyım, kendimi kaybediyorum oralarda:) aldıklarınız güle güle kullanın:)

Unknown dedi ki...

canım yaaa yorumları yalnışlıkla sildim :( affet beni..
ne kadar hazırlansanda hep eksik çıkıyo inan bana :)
benim hunim yoktu mesela :))
en güzrl şekilde atlatırsınız inşallah ...

üzüm kuşu dedi ki...

kuzum Galatasaraylı bardaklar süpermiş:) davetiyeden bende istiyorum:)

Düş Kızı dedi ki...

Davetiyelere bittim, çok şekerler! :)
Bir IKEA çıkartması ben de yapacağım ama ne zaman, bakalım :))

balböcükleri dedi ki...

davetiyelere bayıldım ikiside çok hoş.

cecilia dedi ki...

CMOS: öyle gerçekten :)

KoKoŞ KeLeBeK: alternatif çok oluncada kafa karışıyor, göz kalıyo filan :) sağol tatlımm, mucxx :*

PELLORA: memnun oldum cnm, yap sen de hemencecik çırp koy fırına :)

BOŞNAK KIZI: teşekkürler tatlım, ben gittigidiyordan yaptırdım oraya bakabilirsin ;)

aşgaane: bilmezmiyim cnm hatırlıyorum senin davetiyelerini de çok beğenmiştim o zaman zaten aklıma sen geldin ;)

muhendsis: aynı ben :) sağol tatlım..

gökkuşağı pembesi: hunimi hahaha :) evet benim
arkadaşımın da çay süzgeci yokmuş evi temizledikleri gün kayınvaldesi filan çay yapıp içiyolarmış süzgeç istemişler süzgeç aramış fellik fellik meğer unutmuşlar aman çıksın o kadar aksilik de :) önemli diil cnm tekrar yaparım yorum ;)

cemre; Hehe migrostan kaptı bizimkisi :) hayhay kuzumm adresi ver yollayayım :)

Düş Kızı: beğenmenize çok sevindim, kesinlikle yap hazır yeni kataloğu, ürünleri çıkmışken..;)

balböcükleri: teşekkür ederim cnm :)

Gurme Şirine dedi ki...

ayy davetiyeler çok şık...
bayıldım :)))

Mutluanne dedi ki...

Her şey çok güzel görünüyo Allah gönlüne göre versin,mutluluğun daim olsun tatlı telaşların hiç bitmesin...İkea bizim de evimizin herşeyi,hele miniğimin :)Bize de bekleriz canım
Sevgiler

cecilia dedi ki...

Gurme Şirine: hımm nabız yokluyorum henüz seçmedik ama beğenilmesine sevindim :)

Mutluanne: Çok teşekkür ederim güzel dileklerin ve yorumun için, geldim ama izleyici kısmını göremedim :(

sevda s. dedi ki...

Magnetler çok güzelmiş, ıslak kekin tarifini de verseydin iyi olurdu :)

kozmetikperisi dedi ki...

Erkeklerin ev eşyası alırkenki tercihleri futbola endeksli oluyor tabii :)) o ıslak kekin fotoğrafına bayıldım ellerine sağlık cnm:)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails