Durmak Yok...

31 Ağustos 2012 Cuma
Telaşa devam...
tatlı  olmasına tatlı ama telaşın hasını yaşıyorum dostlar..
Nasıl yetişecek bunlar diye diye...
Bir şekilde hayat devam ediyor...
Günler hızlı bir şekilde geçiyor.
Koskoca yaz bitti.
Ve Sonbahar benim ayım.
Çünkü "Kasım'da aşk başka"..
Çükü "Sweet November" :)

Çeyiz alışverişi

Kına, düğün, hazırlıkları..

Ev kurma...




Gelinlik provaları...

Balayı hazırlıkları (pasaport, vize vs.)

Alt başlıklarına inmiyorum olay büyümesin diye :)
Evlilik zor işmiş arkadaş onu anladım.
Uzaktan davulun sesi hoş geliyor yani.
Ayrıntı da ayrıntı...
Ama "güzel"
İşte bu tek kelime herşeye değiyor...
Yoruldum diyemiyorum henüz çünkü biliyorum ki daha çok yorulacağım günler gelecek..
70 kalmışız.
hadi bakalım...


Zamanla yarışırken, ordan oraya koştururken haliyle arabalarda karnımızı doyuruyoruz, kelimenin tam anlamıyla fast food yaşıyoruz.



10 yorum:

Nimo dedi ki...

70 gün mü kaldı düğüne ben mi yannış annadım şekerciim sende mi kasımda evleniyorsun vaay canına :)) Aynı zamanlarda demek süpper .)) daha ben girmedim bile ev kısma ama diğer her şey tamam :)

kozmetikperisi dedi ki...

Cnm Allah kolaylık versin,aynı telaşları yaşayan biri olarak seni çok iyi anlıyorum:) evlenmek güzelde hazırlık kısımları çok sancılı.Mutlu kısma yaklaşıyoruz diye sakinleştiriyorum kendimi :)

Olmadı Baştan dedi ki...

Ah ah bi kaç ay sonra bende senin gibi alışveriş postları atmaya baslarım :) allah mutlu mesut etsin :)

aysp dedi ki...

tatlı heycanlar bunlar, allah tamamına erdirir inşallah. sweet novenber demişken; bizim giriş müziğimizde ilk dansı sweet november filminin müziğiyle yaptık :))

Atolyekedi dedi ki...

Ne güzel heyecanı hissettim okurken. Her şey gönlünce olsun canım benim

lately dedi ki...

70 heyecanlı gün çabuk geçer tadını çıkart en güzel telaşlar bunlar. Herşey dilediğin gibi olur inşallah.....

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

kolay gelsin çooook az kalmış bir bakmışsın o gün gelmiş sonra bir bakmışsın bizim gibi 2 sene olmuş.:)))

Mystery dedi ki...

Ayyyyyyy az kaldı hadi yine iyisin :D Sabret canım benim az daha uğraşıcaksın, sonrası şahane olucak inşallah :*

aşgaane dedi ki...

uzun zamandır beklediğin ve hakettiğin günleri yaşıyosun canım. yorulduğunu tahmin ediyorum ama sonu çoooookk güzel olacak:) buna değer:)

Adsız dedi ki...

güzel detaylar ama di mi:) benim 20 den düştü daha bir sürü detay var takmamaya çalışıyorum:)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails