Neler Neler...

1 Ağustos 2012 Çarşamba
Hafiften ben...:)
bu kolyemi ve bilekliğimi çok seviyorum...

İşyerinin geleneksel iftar yemeğini de atlatmış bulunuyoruz. Artık işyerinde bu kadar yoğun olmamayı umuyorum. Hem evlilik hazırlıkları hem iş o kadar zor oluyor ki...



Evlilik hazırları demişken Cumartesi günü ilk defa gelinlik denedim..

Hatta tam 5 tane..Hepsi de çok yakıştı...Karar vermek güç ama aklımda var bi model.
Çiçek var tabiki olmaz olurmu yani yine çiçeğiz, yine güzel... :)
Neyse ki benim sevgilim bu karikatürdeki erkekler gibi değil. En az benim kadar ilgileniyor, öyle ki gelinlikle ilgili bütün terimleri ezberledi. Bunun kumaşı organzemi taftamı diye sordu ya koptum orda. Drape, dupont, tarlatan hepsini öğrendi :)


Son zamanlarda...

Ne yedim?






Ne dinledim?

Düşeceğiz yorgun argın
Utanmaz uykulara
Aynı rüyayı görüp, şaşacağız
Karışacak aklımız
İçimiz bir hoş olacak
Ölsek bile, aşktan öleceğiz


Sizce de tangoya uygun bir şarkı değil mi..
Düğünde bu şarkıyla ilk dansımızı yaparız kimbilir..:)

Ne izledim?

Wicker Park Türkçe adıyla "Hep Seni Aradım"
Ah o sevdiğine ulaşamama, kavuşamama duygusu..
Başroldekileri bırak seyirciyi çileden çıkartır..
Müzikler, oyuncu performansları harika. Hikaye, kurgu etkileyici ama klişeler de yok değil..Bütün aşk filmlerinin kaderi bu bence..Çünkü aşk zaten klişe bişey, herkesin aşkı farklı elbet ama hissettirdikleri, düşündürdükleri aynı aslında..


Ve sevgilinin sürprizii...



11 yorum:

irem dedi ki...

wicker park süper filmdir ya, iyi ki hatırlattın bir daha izlemek laızm bu aralar ;) düğün hazırlıklarında kolaylıklar ;)

Unknown dedi ki...

gonlune gore olsun kuzum ınsallah gelınlık en guzelınden olsun..hersey cok guzel olacak...sevgiler

Kobicanin Dünyası dedi ki...

Karikatüre bayıldım :) Gelinlik denemek harika bir şey :) Bu anların tadını çıkar canım :)

cecilia dedi ki...

irem: teşekkürlerrr :)

Srap Tan: inşallah cnm inşallah, teşekkür ederim güzel dileklerin için. mucx :*

Konicanın Dünyası: evet kesinlikle çok farklı ve güzel bir duygu, çıkarmaya çalışıyorum tatlım :)

lately dedi ki...

Yoğun geçen bir hafta sanırım en heyecanlısı da gelinlik denemek olmalı herşey gönlünce olsun canım...

sevda s. dedi ki...

Karikatüre bayıldım yaaa :) Bir de bilekliğini sevdim :)

Rosesapling dedi ki...

Umarım en güzel gelinliği bulursun canım =)
Yemek fotoğraflarından ilki karnımı acıktırdı afiyet olsun

http://rosesapling.blogspot.com/

balböcükleri dedi ki...

gelinliği merakla bekliyorum.bi foto koyarsın artık.

kozmetikperisi dedi ki...

Cnm kolyenle bilekliğin sevdiğin kadar var:) gelinlik denemelerinin sonunda inş hayırlısıyla içine sinen bir tane bulursun cnm,eminim hepsi üzerinde birbirinden güzel durmuştur:) çiçek detayını ben eteklere ve bele koyduruyorum ,hatta ayakkabımın yanlarına koymak içinde gelinlikçiden ekstradan 2 tane çiçek isticem,aklında olsun belki fikir olur cnm:)

assortiek dedi ki...

:)bana o yemek resimlerinde tabağın içindekilerini yazarmısıııın

acayip özendim yapıcam :)

cecilia dedi ki...

lately: kesinlikle öyle cnm, teşekkür ederim :)

Clara Turbay: Thanx a lot! :)

sevda s.; teşekkürler sevdacm, karikatür bomba gerçekten :)

Rosesapling: Umarım cnm çok teşekkürler :)

balböcükleri: aslında üzerimdeyken çekmeyi çok istedim ama fırsatını bulursam çeker yayınlarım tabiki :)

kozmetikperisi: bende senin gelinliğini çok ama çok merak ediyorum cnm, ama aklımda canlandırdığım kadar oldukça romantik ve güzel bişey :) ayakkabı için çiçek süperr fikir tatlım sağol ;)


AssoRTieK: cnm onlar benim dışarda yediğim yemekler :) 1. köri soslu tavuk (makarna ve salata ile) 2. karışık açık büfe bir tabak 3. sbarrodan pizza ve makarna :) ama köri soslu tavuğu deneyebilirsin ki ben bayılırım :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails