Project Pan (no number of) Before Getting Married!

4 Ağustos 2012 Cumartesi

Bunlar bitmeye yakın, bitirmek istediğim, elime geçenlerin bir kısmı.
Bunları evime götürmek istemiyorum artık.
Şimdi başlığın manası ortaya çıktı dimi :)
Evlenmeden önce bitirme kampanyası bu :)
Nişanlımın gözünü korkutmak istemem üç dört bavul kozmetikle.
O yüzden yavaştan başlayacağım. 3 ay gibi bir zamanım var.
Ve bu ürünleri bitirip atacağım diyorum hadi bakalım...



Bu göz kalemi evladiyelik sayılır. Çok uzun zamandır benimle. Markası silinmiş ne olduğu konusunda bir fikrim de yok. Süvari'den almıştım..
Ama rengin güzelliğine bakarmısınız hoş bir turkuaz...

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Bence her kiyafet bavuluna biraz paylastir boylece kozmetik bavulun goze gelmez :)

cecilia dedi ki...

Enoch Baris Opoka: Haha mantıklı aslında :) Ama yinede bitireyim gelmesin benimle bunlar istiyorum :)

kozmetikperisi dedi ki...

Hadi hayırlısı cnm kolay gelsin:))

sevda s. dedi ki...

Çokmuş bee canım, zor olacak. Ben de dün ve bugün yarım olan ürünleri ayırdım, kullanmaya da başladım ama kendimde project pan başlatcak cesaret bulamadım. Kesin 1000yılda bitirirm diye :) Kolay gelsin.

Unknown dedi ki...

Lovely pictures and blog you have! Would you like to follow each other?

Unknown dedi ki...

Lovely posts and blog! Would you like to follow each other?

Mystery dedi ki...

Evlenirken yenilerini alicaksin zaten, bitir hepsini at çöpe :))

cecilia dedi ki...

kozmetikperisi: sağol kuzucum :*

sevda s.; evet tatlım zor olduğunu bende biliyorum aslında ama işte hepsini olmasa da bitirebildiğim kadarıyla en azından buraya yazdım bi gayret olsun :)

Laura: Thanks! :) I came to you..;)

Mystery: hehe doğru diyosun ama eskisi kadar alırmıyım bilmiyorum kuzum :)

Beyaz Bezelye - Bugy dedi ki...

Bereketli göz kaleminin rengine diyecek yok. Renkli göz kalemleri kurtarıcım olur hep:)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails