Nane Molla...

8 Ağustos 2012 Çarşamba
Son zamanlarda öyle nane molla oldumki..
Dişim ağrıyor yiyemiyorum, bademciklerim şişiyor yutkunamıyorum, ayaklarım acıyor yüzemiyorum mesela.. 
Bişeyler bişeylere bahane oluyor yani..Nazımı da hep "O" çekiyor..Nazarmı değiyor bilmiyorum ki...
Aslında sıla modunda "been yorul-dumm!" galiba, tatile ihtiyacım var. Ama çıkasım da gelmiyor işin tuhafı. Arkamızda halletmemiz gereken işleri, sevdiceğimi bırakıp. Yine de bayramdan önce bir haftalık bir uzaklaşmamız olacak İstanbul'dan...az kaldı..son 2..

Günler hızla geçerken ben...

Sezonu yeni açıyorum bu havuz keyfiyle...


Bu aralar yemekte favori mekanım "TAVA"
Sunum, servis gayet iyi...


Romantik anlar yaşıyorum...

Hanginizin sevgilisi patates kızartmasından isminizi yazabiliyor bakiyim? :)


Ben altta kalırmıyım, bende yazarımm dağa taşa, tırnağa filan... :)
Çok düzgün olmadı ama önemli olan niyet :)


Hatta boynumda bile taşırım :)



Severek ve bıkmadan dinliyorum...
Bir Yalın klasiği bence.
Duru, naif, saf sözler ve melodiler...



10 yorum:

Junkhead dedi ki...

Hahahaa patates olayı iyiymiş :D

Adsız dedi ki...

Allah nazarlardan korusun maşallah!

Sevdiceklerimiz hep dibimizde olsunlar :D

Ayshenur dedi ki...

cnm bnm yaa bi ufak nazara gelms olablırsın veya denk gelmis gecer gecer yap tatilini sonra rahatlams olarak yine işlernze koyulursun

senem dedi ki...

kuzummm bizim başharfleri gerçi demiştin sen :D nereden aldın kolyene bittim bende alıcam :D

Unknown dedi ki...

ayy canim patateslere tirnaklara kolyeye bittimm ♥
allah nazardan saklasin sizi :))

My Blog

cecilia dedi ki...

Junkhead: Haha bende güldüm napıyon sen dedim ya :)

Pembe Evren: Aminn cnm çok teşekkürler :)

Ayshenur: İnşallah tatlım alllah daha büyük sıkıntılardan korusun, gidip gelelim hayırlısıyla sonra yoğun bir tempo :)

*ssdesignbutik: Evet ya görür görmez aklıma geldin zaten :)Bakırköy Cumartesi Pazarında satılıyor bu kolyeler, altın ve gümüş renginde, bileklik şeklinde de var, fiyatları da 15 tl cnm:)

Mrs. Kurtulus: Teşekkürler cnmm aminn :)

senem dedi ki...

Ama ama ben ankaradayım :( güle güle kullan tatlım inşallah rastlarım buralarda bende alırım öpüldünn

CMOS dedi ki...

canım nasıl patates istedi şuan yaaaa=))) kolyen çok şeer:)

Rosesapling dedi ki...

Patates olayı süper olmuş =) Maşallah hep böyle romantik olmaya devam etsin inşallah =) Kolyende çok tatlıymış yusufçuk olan herşeyi seviyorum :*

sevda s. dedi ki...

Vay be, patatesten isim yazma, süpermiş :) Mutluluklar, Allah bozmasın canım :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails