En Son Vol 3

3 Nisan 2012 Salı
Yine bir "en son" postu ile karşınızdayım...
Bu aralar o kadar yoğun geçiyor ki zaman tek bir postta neler yaptığımdan bahsetmek daha pratik ve keyifli geliyor açıkçası. Sizin de hoşunuza gidiyordur umarım..

En son ne pişirdimmm?
Evet ben pişirdim :) Zeytinyağlı fasülye ve pilav yaptım. Artık yavaş yavaş mutfak işine girmeliyim.Bu arada zeytinyağlı fasülye benim prof. anlamda (makarna, yumurta vs hariç) ilk yaptığım yemekti. 15-16 filandım herhalde.Ondan sonra da hiç yeltenmedim açıkçası ve deneyeyim bakayım unutmuşmuyum dedim ama yok unutmamışım çok lezzetliydi :)



En son ne sürdümmm?

Pastel 123..
Rengini yansıtmak için çok uğraştım.. İlk bakıldığında mavi gibi, sonra yeşil gibi. Aslında o içinde yeşil ışıltıları olan metalik bir mavi :)



En son bitirdiklerimmm..

Zar zor ürün bitiren biri için bence büyük başarı :)
Watsons şampuan dışında hepsinden memnun kaldım sayılır.
Bu şampuan köpürmüyor. Zaten ben bitirmedim bunu, anca yarılayabildim, ama kullanılmış sanırım annem tarafından :)
Ama en çok memnun kaldığımsa oriflame'ın bu hijyenik ürünü oldu.


En son ne keşfettimmm?
Hoşbeş ve yeşil çay keyfi...


En son yapmadığım ne yaptımmm

İskender yemezdim ben ama.. yedimm O seviyor diye :)



En son ne izledimmm?

Patlak Sokaklar adlı absürd komedi filmini. Açıkçası konusu hakkında hiçbir fikrim yoktu. Ama bol bol güldüm, süresinin kısalığından (90 dak.) akıcılığından ve tabiki ilginç bi senaryousu olduğundan keyif aldım, hiç sıkılmadım. Amerikan polisiyesini tiye alıp, Türkleştirerek ama bunu hakkını vererek mantıkıyla (absürd komedi bile biyerde mantığa dayanmalı) senaryoya uyarlamaları takdire şayan. Oyuncuların hepsi dublajlı. Hani şu yabancı filmleri seslendiren tanıdık seslere ait. Filmin vermek istediği mesajları almamak mümkün değil :) sevdim.



En son ne hayal ettim?
Bu kırmızı mutfağı... Gittim gördüm, beğendim, istiyorummm..:)


Ve  en son bu şarkıda kendimi buldum :)
İşlerden, yoğunluktan, insanlarla uğraşmaktan bıkan ben; O arayıp napiyosun diyince -sürünüyoruuumm, döndürsene beni senin yoluna diye mırıldanmaya başlıyorum hemen :)
Ama bu versiyonu pek bi eğlenceli :)



6 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

pek keyifli bir post olmuş .)

*mehtap dedi ki...

fasulyenin sunumuda ne güzel olmuş.
eline sağlık.Ojelerde rengarenk oldu benim kızcemde her rengini deniyor.Sevgiler.

Unknown dedi ki...

bayılıyorum bu postlarına canım o kırmızı mutfağı görünce evlenesim geldi valla:)

cicibebe dedi ki...

katılıyorum, keyifli bi post olmuş :) yap sen bunu hep ceci'cim :))

CMOS dedi ki...

yemek çok leziz görünüyor ojelerinde süper canım:)

cecilia dedi ki...

pembe fiyonk: teşekkürler cnm :)

mehtap: hehe teşekkür ederim kendimce bi görüntü vermeye çalıştım açıkçası çok da özenli olmadı :)

Benden Bişeyler; teşekkür ederim kuzucum bayılmana bayıldımm, evet katılıyorum ;)

cicibebe: yapmammı bebişim yeterki siz isteyim :)

CMOS: çok teşekkür ederim tatlım :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails