Muhteşem Pazar...

9 Nisan 2012 Pazartesi

"Açken sen sen değilsin" evet de tokken de ben ben değilim yani..
Şu güzelim yemeği aç olduğumda nasıl zevkle, keyifle yerdim..ama toktum :(
sevgiliye eşlik etmek için yedim, yemek zorunda kaldım, ama böyle midemde büyüyo o caanım kremalı mantarlı tavuk...



Bir sonraki gün acısını çıkarttım ama :)



Yediğim, içtiğim benim olsun gelelim  gezdiklerime, gördüklerime...

Ve Pier Loti tepesinde tarihi kahve'deyiz..


Ahh ahh.. Bizi bi bu güzel havalar mahvetti... bir de bu güzel manzaralar...


Ve bu muhteşem manzaranın hakkını iyi verelim istedik, türk kahvesi söyledik. Orta, az, çok şekerli çeşitliliğinde. Ama  hani gayet de aynı cezvede, gayet de bir örnek, karıştırılıp getirildi, olsuun! :)



O koca yüzük bana ait, anca soğutur niyetine :) 



Dünün güzelliğine inat yapar gibi soğuk, yağmurlu bir gündü Pazartesi...
sevmedim, bu günü tarihten silsek ya...


9 yorum:

cicibebe dedi ki...

ayyyy sorma tatlım dün bana da gecmek bilmedi bi türlü :( haftasonuna kadar böyle deniyo ama umarım olmaz çünkü çıldırıciiiiim :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

"Açken sen sen değilsin" evet de tokken de ben ben değilim yani.. :))) çok güldüm bu sözüne canım :) cok doğru söylemişsin...nefis görünüyor masadakıler gel de yeme yani...hayatın ne anlamı kalır ki yemeden içmeden :)

Beyaz Bezelye - Bugy dedi ki...

Gerçekten muhteşem bir pazar olmuş:) Pier Loti ve türk kahvesi mmm mmm afiyet olsun sevgiler :)

cecilia dedi ki...

cicibebe: of of bugünde aynı cnm, sadece haftasonları için yaz geldi heralde :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss: haha bende yazarken güldüm kendime :) evet mamalar süperdi, olsada yesek şimdi :)

bugy: çoook teşekkür ederimmm :)

pembe fiyonk dedi ki...

tok karına çok yiyemem ama bu aralar bahardan dolayı biraz abartıyorum.doymuyorum :)afiyet şeker olsun:)

Syhn dedi ki...

madem aynı kahvei getirecekler sormasalar keşke di mi? gıcık oluyorum kahvem istediği gibi gelmediğinde :/

neyse sağlık olsun.pierre loti istanbulda en sevdiğim yerlerdendir..

Nur K.♥ dedi ki...

Türk kahvesi eşliğinde İstanbul manzarası... miiiisss :)

AslıASLI dedi ki...

Valla tok bile olsam o tavuğu yerdim sanırım, nefis görünüyor :)

Piyer Loti harikadır. Gündüz başka gece başka güzel. Kahveler ayrı güzel.

Sevmediğimiz günleri silme şansımız olsaydı ve yeniden istediğimiz yaşasaydık dimi?

cecilia dedi ki...

pembe fiyonk: dönem dönem olabiliyor iştah açıklığı kapalılığı ama benim felsefem daha çok; herşeyi yemek ama az yemek, midemde zaten hemen doyma sinyali veriyor :)

Syhn: Evet cnm sağlık olsun, muhabbetimiz, manzaramız yeter zaten kahve bahane demişler :)

Nur K.♥ kesinlikle öyle :)

Aslı: gece hiç gitmedim cnm merak ediyorum açıkçası inşallah bigün o da nasip olur :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails