Gri Siyah

14 Nisan 2012 Cumartesi
İş hayatında en çok kullanılan 3 renk; siyah, beyaz ve gri...Bunu lacivert, bej, kahverengi vs. takip eder genelde. Ne sıkıcı, resmiyet kokan renkler dimi :) Aslında havalar netleşse, bahar bahar gibi olsa, güneş hakkını verse mevsiminin biz de renkleneceğiz belki biraz ama şu sıralar böyleyiz...

(-Çok cebelleştim ama kendi kendine anca bu kadar... :) Maalesef boy fotoğrafı mümkün olmadı:( İşte bir ofis kombini daha...-)


Yağmura, soğuğa inat mutlu haftasonları!


Bolero Ceket: Adil Işık
Pantolon: Hala hediyesi
Siyah Kazak: Mango
Takılar: Çeşitli bujiterilerden

9 yorum:

Özlemden dedi ki...

gri siyah her daim favori renklerimdendir benim de, nerdeyse hiç bir zaman hayal kırıklığı yaratmaz
sevgiler:)))

kozmetikperisi dedi ki...

cnm çok şıksın,bu arada çok kilo verdin sen süper görünüyorsunn:)

cecilia dedi ki...

ozax: öyle gerçekten özlemcim, renkli giyinmeyi severim ama bu tonlar her zaman jokerdir.

kozmetikperisi: cnm perişim sağol cnm, bunları duymak mutluluk veriyo :*

Beyaz Bezelye - Bugy dedi ki...

Mutlu pazarlar Cecilia ! =)

senem dedi ki...

gördüğümüz kadarıyla çok cici olmuşsun takılarınada bitiyorum zaten

cecilia dedi ki...

bugy: mutlu pazarlarrrr! :)

*ssdesignbutik: teşekkür ederim senecimm :*

pembe mor alg dedi ki...

kurtarıcı renkler dimi:)
çok şıksn canm

CMOS dedi ki...

gri ve siyah iyiki varlar:)

tubitos dedi ki...

canım ben siyah gri ve bayzz tercihe derim genel de renkli çok nadir giyinirim niye sıkıcı dedin küstüm :P

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails