Cennetten Bir Köşe; Antikköy Çatalca...

24 Nisan 2012 Salı
Kendimiz pişirdik kendimiz yedik...


Elbisemle çiçeklere çok yakıştık.. :)


Muhteşem göl manzarası...bak bak doyamadık..



Yaz geldi artık çiçekler de açmış, inandık... :)


Çocukların keyfine, midillilerin şirinliğine dicek yok..
Çocuk olasımız geldi...








Elbisemle ayakkabımı biliyorsunuz geçen postumdan. Hazır çiçekler açmışken bende açayım dedim aslında bu ortama eşofman ve spor ayakkabı daha uyardı. Rahat yürümemi, hareket etmemi zorlaştırdı bu hanım hanımcılık ama bilemedik işte  artık bidahakine kısmetse.. :)


Bu da internetten bir kare, güzelliği daha net görebilmeniz için...
Samimiyetle tavsiye ediyorum. Sabahları bol çeşitli köy kahvaltısı mevcut. Çocuklar için hamak, hayvanlar, yeşillik...sizin için de tabiki :) Sıkılmak mümkün değil açıkçası..


Ve herşeyden önemlisi: sordu "Evet" dedim :)
Gerçi cevabını biliyordu ama olsun :)
Benim için süper bir gündü..<3
 





10 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

bayılıyorum böyle iç açıcı resimlere:) harika br gün olmuş.inş. hep böyle geçer

SihirliGünlük dedi ki...

birkaç yaz önce bende gitmiştim ailecek çok güzel bir yer gerçekten..

cicibebe dedi ki...

Aaaaaaaayyyy :) hadi hayırlısı olsun canım Allah tez zamanda devamını getirsin :) Hakkaten tam bahar günü olmuş senin için :))

cecilia dedi ki...

pembe fiyonk: beğenmene sevindim bitanem teşekkürler inşallah :)

SihirliGünlük: evet ailecek gidilecek
nadir mekanlardan, ben bu kadar kalabalık beklemiyordum ama daha önce keşfetmiş insanlar geç kalmışız biz :)

cicibebe: teşekkürler bebişim, öyle oldu, baharımızı getirdik, kolay kolay bırakmayız :)

Beyaz Bezelye - Bugy dedi ki...

Allah tamamına erdirsin:) Fotoğraflarda bile kendine hayran bırakan bu güzel köy, canlı canlı nasıldır kim bilir sevgilerrr

lately dedi ki...

ne kadar güzel bir yer... bi anda orada olmak istedim... şimdi bu postu okuduktan sonra kim işe gidecek valla bu haksızlık olmalı.... En önemlisi de buradan daha güzel bir yerde 'evet' denilemezdi herhalde... Tebrik ederim canım, şimdi daha heyecanlı ve tatlı bi süreç seni bekliyor.... :D

GüzelGül dedi ki...

canim tekrar hayirli olsun :) bu arada siz nerdesiniz öyle yaaaa icimmmm gitti deniz hava ohh ben burda kalin ceketlerle geziyorum :))

Mein Blog/Blogum

cecilia dedi ki...

bugy: bu şehirde yaşamamıza rağmen hala keşfedemediğimiz güzellikler olduğunu görmek heyecanlandırıyor beni, teşekkürler :)

lately: çoook teşekkür ederim bitanecim evet çalışırken bakılmaması lazım, anca haftasonu tadını çıkarabiliyoruz böyle güzelliklerin :)

guzelgul: teşekkür ederim tatlımcım, burası çatalca, antikköy, havalar istanbulda düzeldi galiba, inşallah oraya da gelir bahar :)

CMOS dedi ki...

Çoook güzelmiş burasııııııııııı bayıldıııım=)

senem dedi ki...

çook sevindimm kuzum :) en son kare süper!!

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails