Bir Evlilik Masalı...

1 Mayıs 2012 Salı

Çok çok farklıymış :)
Çok başka bir psikoloji, başka bir mutluluk, başka bir dünyaymış...
Ceci ata binmiş, ya nasip demiş..
Aslında asıl masal şimdi başlıyormuş :)

Şu sıralar  çok farklı duyguları tadıyorum, heyecanlı, keyifli, hem ilginç hem güzel...Evet sevgiliyle alınan evlilik kararı, ailelerin tanışması malumunuz ve akabinde yapılacak söz, nişan, evlilik hazırlıkları vs. yani o bildik deyimle "tatlı telaşlar"..
Hepsi sırasıyla tabiki. Şimdi önümüzde isteme ve sözümüz var...



Bu gördüğünüz kırmızı ajandanın misyonu büyük, bana bu maraton boyunca eşlik edecek, yardımcım, kurtarıcım olacak.
Aklımdakileri, gördüklerimi, istediklerimi bir bir kaydediyorum.
Daha sistemli, düzenli olmak için...


Gelelim söz hazırlıklarına...

Şansıma işyerinde de yoğun ve yorucu bir sürecin içindeyiz. Toplantılar, akşam ve haftasonu mesaileri... Kendi ellerimle yapmak isterdim ama buna yetecek ne zamanım ne de becerim var diye düşündüm açıkçası. Ve bu güzellikleri internette araştırma yaparken gittigidiyordaki alışverişimiz sayesinde tanıştığım sevgili ilknur hanımdan rica ettim. Ellerine, emeğine sağlık, çok beğendim hepsini.

Söz yüzüklerimiz için söz yastığımız...

Hepinizin bildiği gibi tepsi de tercih ediliyor ama ben yastığın daha romantik duracağını düşündüm...


Bu özel günde bizi yalnız bırakmayan misafirlerimize  nacizane bir hediye...

Çalışma masalarına, arzu ettikleri herhangi bir yere koyabilecekleri üzerinde isimlerimizin, söz tarihimizin yazılığı olduğu etiketi, içinde lavantası olan gelin-damat figürlü notluk hoş bir anı olacak...


Ve Hoşgelecekler için...

Dış kapımıza asacağımız, misafirlerimizi karşılayıp yüzünde tebessüm oluşturacak şık ve şirin bir kapı süsü..



Bilgisayarımda bir klasör oluşturdum, kırmızı ajandamla aynı kutsal görev için :)
Bu saç modelini görür görmez kaydettim. Söz günü kuaförüme bundan istiyorum diyeceğim, topuz ve örgü en sevdiğim ikili <3


Söz elbisemi yarın sevgiliyle çıkacağımız söz alışverişinde almış olmayı umuyorum..
İnşallah böyle bi güzellikle karşılaşırım.
Çünkü istediğim elbise tamda bu renklerde soft, pudra, uçuk pembe tonlarında dekoltesi olmayan hanım hanımcık bir elbise..

Ve tabiki ikram...

tatlı yiyip tatlı konuşmanın en lüzumlu olduğu an... Ben hoş bir söz pastası yaptırmak istiyorum, geri kalan herşey için annemmm.. <3


Sayılı günler kaldı..Ben aslında çok heyecanlıyım ama çaktırmıyorum..
Umarım herşey istediğimiz gibi, sorunsuz bir şekilde geçer...
Son olarak...

Uğur böceklerimiz ve nazar boncuklarımızı eksik etmeyelim :)


Bana şans dileyin... (:

19 yorum:

tubiss dedi ki...

ayy canım benim hayırlı uğurlu olsun :) çok sevindim, söz elbiseni forever new den bakabilirsin hep pudra tonlarında romantik tarzda elbiseler var ;)

MeLc dedi ki...

Ne tatlı heyecandır onlar hepsinin tadını çıkar canım ve kesin kücük aksilikler olucaktır sakın takma kafanı nazar boncuğu olsun oda de geç sadece mutluluğunuzu sevginizi yaşayın şimdiden kocaman mutluluklar...

Leah dedi ki...

Bol şanslar cecimmmm. Bol enerjili, bol gülücüklü, bol mutluluklu günler, haftalar sizin olsun inşallah. Her şey de dilediğin gibi denk gelsin, e daha ne! :* <3

irem dedi ki...

beğendiğin türde bir elbise için kesinlikle forever new e bakmalısın.. romantik detaylar ve pastel renkler konusunda üstüne tanımıyorum :) mutluluklar:)

Olcay Turkuaz dedi ki...

Hayırlı olsun canım:)
Allah tamamına erdirsin,sonsuz mutluluklar diliyorum sana:)

sevgiler

keyf_i sibel dedi ki...

allah nazarlardan korusun ve tamamına erdirsin inşallah...kolay gelsin...

Nimo dedi ki...

Ne heyecandır onlar şimdii amanıııın :))Rabiim tamamına erdirsin kuzum :) bu daha hiç bişii derlerdi arkadaşlarım bana sözümde, daha ne olsun demiştim. Oluyormuş, stres yapamadan güzellikle üstesinden gelin, takın yüzükleri verin sözleri :))
Öperim :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Canım çok çok sevindim, Rabbim heyecanınızı mutlulugunuzu daim etsin.. Dilerim elbisenide istediğin gibi bulursun.. Mutluluklarrrr

Özlemden dedi ki...

ayyy ay, ne güzel şeyler beğenmişsin, umarım her şey istediğin gibi olur ama tecrübeyle sabittit, muhakkak aksilikler olur, bazı işler ters gider ama merak etme; ikiniizn de güzü güldüğü sürece en unutulmaz saatlerini yaşarsın:)))Allah tamamına erdirsin güzelim

Unknown dedi ki...

herşey gönlünce olsun canım hayırlısıyla tamamına ersin dilerim<3

Atolyekedi dedi ki...

Canım benim gerçekten çok farklı çok güzel bir duygudur, bir yoldur... Allah tamamına erdirsin, herşey gönlünce olsun...

Şehirler Arası Aşk dedi ki...

Okudukça kendi söz günüm gözümde canlandı gerçekten güzel zamanlar :)
İllaki aksilikler oluyor ama moralini bozamıyor. En güzel şekilde geçsin inşallah :)

Guzunkizi dedi ki...

Bol şanslar ve mutluluklar:))

senem dedi ki...

hayırlı olsun tatlımm :)
saç modeline bayıldım ben bitttim :)

pofiş♥ dedi ki...

:):)

5 aycık oldu o ajandayı elimden bırakalı haaaala eksikler istekler bitmiyor

ne kadar not alırsan al yine de söz nişan düğün kına minik minik ayrıntılar göz ardı edilip tam da istediğin gibi olmayabiliyor

önemli olan

sevdiğin adamla hayatının bu en önemli günlerini sadece gülümseyerek mutlu gecirmek boşver bişiler yarım ya da eksik kalsın o var yanında gerisi boş...

doğru zamanda doğru kararlar ve doğru kişiyle olduğu zaman tadından yenmiyor...


bir ömür boyu mutlu olun şu günler inan o kadar zevkli ve heycanlı günler ki bol bol tadını çıkar

insan özlüyor o günleri kim bilir yıllar sonra da bu evliliğin ilk günleri özlenir aman tek özlensin zaten özlenecek kadar güzel gecsin tum güzel zamanlarımız


mutlu olun hep...

Nisamu Style dedi ki...

Herşey gönünüzce olsun...

Adsız dedi ki...

canım çoook fazla sevindim, tebrik ederim, umarım bir ömür boyu mutlu olursunuz...

Sevgiler...

aşgaane dedi ki...

senin adına çok sevindim canım:) az kaldı, peşimden sen de evleneceksin diyordum sana, bak olduuu:) sen hep mutlu ol güzel arkadaşım:)

cecilia dedi ki...

hepinize tek tek teşekkür ediyorum, iyiki varsınız! :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails