Haftanın Özeti...

19 Nisan 2012 Perşembe
Haftanın sofrası...

Bu haftasonu Hacı Sayid - Bakırköy'de nefis bir kahvaltı yaptık . 
Canlı müzik eşliğinde 80 çeşit açıkbüfe kahvaltı hizmeti sunuyorlar haftasonları.
Grupfonide kuponu varmış sanırım, bizim haberimiz yoktu, o kadar kalabalıktı ki yer bulmak da zorlandık.
Benim tabak ne kadar da karışık öyle :) Üstüne bide pastamı yedimm..ımmm :)
Ama  biliyosunuz ki kahvaltının mutlulukla bi ilgisi var! :)



Haftanın Hediyeleri... <3

Bu yaz bol bol floral desenli, yani bildiğiniz çiçekli basma modeli elbiseler göreceğiz sokaklarda. Ya da ben öyle olucam, belki görürsünüz :)
Bu ciciş elbise LCW'dan...



Yukarıdaki elbise ile ne hoş kombinlenir öyle değil mi...

Süpriz papiler <3 (aşk kokusu var )


Haftanın DIY'ı: Çorap Organizer

Daha ilk aldığımda içindeki zeytinyağı bitince kutusundan faydalanırım diye düşünmüştüm.
Zeytinyağımız bitti. Gerçi kutuyu kullanmak için bitmesine gerek yoktu. Ama ayıramıyoduk zeytinyağını kutusundan :) Bende kutuyu sade görüntüsünden azcık kurtarıp çoraplık yaptım.



Haftanın filmi; Şahane Misafir

Ferzan Özpetek'i oldukça başarılı buluyorum. Bi kere farklı olanı yapıyor ve bir Türk olarak İtalya'da böyle işlere kalkışmış olması gurur verici birşey. Her ne kadar tek bir Türk oyuncu (Cem Yılmaz ki tek başına yeter sanırım) ve Sezen Aksu şarkılarıyla dilimize bir parmak bal çalıyor olmuş gibi gözükse de benim çok hoşuma gitti bu film. Doğa üstünü komediyle harmanlamış filmler her zaman hoşuma gider ama absürd komedi tadında değil. Hani duygusallığı da verecek, belki de mümkündür dedirtebilecek.
Beğendim, sevdim, tavsiye ederim.. :)


Ve Haftanın şarkısı... 







Bu haftalık benden bu kadar...Önümüzdeki hafta bakalım görelim neler olacak :)



8 yorum:

Grace Happy dedi ki...

ayakkabılar cok cıcı gule gule gıyınınız:)

pembe fiyonk dedi ki...

tatlım o kahvaltı nefis görnüyor.bende görüyorum kampanyada fırsatlar ama çekiniyorum nsıl çıkar diye:)
ayakkablar harikamıymış güle güle kullan:)

tubitos dedi ki...

pembiş ayakkabıların çok güzel canım oh be iyiki bahar geldi :)

cecilia dedi ki...

Grace: Teşekkür ederim, beğendiğinize sevindim :)

pembe fiyonk: bende hiç kampanya fırsatı almadım cnm, biz öylesine gittik ama daha uyguna geliyor tabiki, denemek lazım böyle fırsatları, teşekkür ederimm :*

tubitos: gelsin artık tubişim ya teşekkürler cnm :)

cicibebe dedi ki...

senin çiçekli basma elbiseni yisinleeeeerrr :)) güle güle giy cnm papiler de çok hoş elbise de.. kutunun kenarları falan acaba kaçırmaz mı ki çorapları?

The Lizard Queen dedi ki...

hala gidemedim su filme. kendime not aldim. :)
http://the-lizard-queen.blogspot.com/

Duygu Senyurek dedi ki...

elbisenin şirinliği=)

Kuzununannesi dedi ki...

elbısen gercekten cok tatlıymıssss ayrıcaaaaa cok keyıflı bır hafta sonu gecırmısın en onemlısı bu...sevgıler

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails