Hayırlı Bir İş İçin...:)

21 Nisan 2012 Cumartesi
Aldığım en güzel çiçek...
Beyaz orkide...Anlamı büyük ve özel benim için..


Bakımı da çok zor, çok nazlı bir çiçek, güzel bir yer bulmak lazım... 
Yepyeni heyecanlara açacak...


Çikolatam...
İçi daha güzeldi, renk renk çikolatalar vardı ama daha gecenin sonunda hepsi bitti :)
Ağzımız da gönlümüz de tatlandı..




Ve gecenin sonunda çiçeğine sarılmış mutlu, huzurlu ben... :)


Bir basamak daha yukarı çıktık masalımızda...Ailelerimiz tanıştı, hoş sohbet, muhabbet ve komik anlarla geride bıraktık bu güzel geceyi..
İki hafta sonrasını bekliyorum şimdi büyük bir heyecanla..
Acaba N'olacak masalda? :)

30 yorum:

aysp dedi ki...

vay vay vay, kuzum çok sevindim adına, Allah tamamına erdirsin inşallah :) çok daha güzel haberler beklioruzz :)

Şehirler Arası Aşk dedi ki...

Çiçek çok güzel gerçekten.
Heleki hayırlı iş içinse başka güzelleşiyor :)
Hayırlı olsun :)

Özlemden dedi ki...

ve burda da biz izleyicilerine sonsuza dek bu heyecanla gözlerinizin içi gülsün diye dua etmek düşer:)))

cecilia dedi ki...

Aycelce Hayat; Çoook teşekkür ederim tatlım, inşallah, aminn :)

Şehirler Arası Aşk; Evet öyle kesinlikle, teşekkür ederim :)

cecilia dedi ki...

ozax; çok teşekkür ederim hepinize güzel dilekleriniz için, iyiki varsınız :)

Leah dedi ki...

Allah tamamına erdirsin ceciliacım, mutluluğunuz daim olsun inşallah! :*

éLLa Çiça dedi ki...

tebrik ederim canim. bugun bu blog dunyasinda duydugum ikinci evlilik karari :) Allah tamamina erdirir insallah. mutluluklar diliyorum

cecilia dedi ki...

Leah; Çok teşekkür ederim leahcim, amin ve darısı başınıza diyorum :)

éLLa Ç. : Teşekkürler ellacım güzel dileklerin için, umarım isteyen herkes bu duyguyu yaşar..:*

Unknown dedi ki...

allah tamamina erdirsinnn nazar degmesin =))))

Joey Potter dedi ki...

Ne kadar güzel... Allah tamamına erdirsin düğün hazırlıklarını paylaş inşallah :) Çok mutluluklar canım :)

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun umarım her şey sandığından bile güzel olur:) orkide bakımı için özel ilaçları bile satılıyor bildiğim kadarıyla onlarla ömrünü uzatabilirsin orkidelerinin:)

lately dedi ki...

tebrik ederim canım....... çiçeğin çok güzelmiş. Allah tamına erdirsin...

*mehtap dedi ki...

tebrik ederim,mutluluğun daim olsun
canım.

cecilia dedi ki...

Mrs. Kurtuluş: Amin cnm, teşekkürler :)

Joey Patter; Tabikii daha söz hazırlıklarımı da paylaşıcam :) teşekkür ederim tatlım..

Güneş: Teşekkür ederim inşallah :) evet ömrünü uzatmak için elimden geleni yapıcam umarım becerebilirim :)

lately: çok sağol cnm, beğenmenize sevindim, aminn :)

mehtap: teşekkür ederim mehtapcım :)

MaceraperesT dedi ki...

tebrikler Cecilia'cım:)

pembe fiyonk dedi ki...

blog dünyasında bir gelin daha:) nasıl mutlu oldum anlatamam.hayırlı olsun hep mutlu ol canım

kozmetikperisi dedi ki...

cnmmm tebrik ediyorum allah tamamına erdirsin:)çok sevindimmm

cecilia dedi ki...

MaceraperesT : Çok teşekkürler tatlımcım.. ;)

pembe fiyonk: Ay cnmcım sende beni mutlu ettin güzel sözlerinle, hepinize çok teşekkür ederim, iyiki varsınız, iyiki burda mutluluğumuzu paylaşıyoruz birbirimizle :)

kozmetikperisi: çok sağol perişimm, aminn :)

Adsız dedi ki...

Canım benim ben uzun zamandır seni okuyorum ve o günlerden beridir bekliyordum bu güzel haberi. Çok çok sevindim. Allah tamamına erdirsin. Evlilik doğru insanla yapılmışsa eğer cennetten bir bahçeye donüyor hayatın. Senin de çok güzel bir yuvan , mutlu bir evliliğin olsun, ömür boyu ask dolu gözlerle birbirinize bakın canım.

Clara Turbay dedi ki...

Adorable!

Adsız dedi ki...

aaaaaaaaaa çok sevindim canım.Herşey gönlüne göre olsun, Allah tamamına erdirsin ve ekliyorum darısı başıma :)))

senem dedi ki...

amanın kızımızı verdik mi yoksa?
hayırlı olsun bitanem allah mutluluğunuzu daim etsin benim çiçeğimde orkideydi ve zor bakımı yerini beğenene kadar bi soluyor sonra çoşuyor :)
'hafta sonrası ne olacak acaba :)

Unknown dedi ki...

mutluluklar diliyorum öncelikle.
benim de isteme çiçek aranjmanımda 2 tane beyaz orkide vardı ve ben gerçekten nasıl bakarım sorusunun cevabını bulana kadar çok zorlanmıştım.
neredeyse 6 ay oldu ve benim orkidelerim hala canlı ve biri 2.parti çiçeklerinin tomurcuklarını vermniş durumda :))
bakımı için sana da yardımcı olacak bir iki tüyo vereyim:)
çiçekli döneminde direk güneş istemiyo ama yeniden çiçeklenme döneminde direk güneş istiyo
sulamasını gün aşırı büyük bir kaba koyduğun suya daldırıp 1-2 dakika beklettikten sonra iyice süzerek yapabilirsin.
kesinlikle şeffaf saksısında olmalı ve kökleri de güneş görmeli
bir de ben satılan orkide besinlerinden aldım ondan kullanıyorum.
umarım yardımcı olur ;)

Unknown dedi ki...

mululuklar diliyorum canım umarım herşey gönlünce olur<3

nilerk dedi ki...

Tebrikler,Allah tamamına erdirsin inşallah...

cecilia dedi ki...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan : Canım benim biliyorum bende senin için aynı hisleri taşıyorum çünkü, umarım tatlım, güzel dileklerin için çok teşekkür ederim...

Clara Turbay: thanks a lot! :)

Nalan: Teşekkür ederim nalanım, bende aminn darısı başına inşallah diyorum :)

*ssdesignbutik haha daha vermedik bitanem bu tanışmaydı, iki hafta sonra da inşallah isteme ve söz olacak, teşekkür ederim cnm bakalım benim orkide coşacakmı :)

morje: çok teşekkür ederim hem güzel dileğin hemde tavsiyen için, maşallah ya keşke o kadar bakabilsem bende korkuyorum solacak diye, bu konularda tecrübesizim umarım bakabilirim :)

Benden Bişeyler: çok teşekkür ederim bitanecim :*

nilerk: çok teşekkür ederim, aminn :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

tebrık ederım tebrık ederim tebrık ederim
mutluluklar
hep yukarlara cıkın yukselın mutlu olun
mucks

sevda s. dedi ki...

Ay ne güzel, hayırlı olsun canım, mutluluklar. Allah tamamına erdirsin :)

cecilia dedi ki...

KOVA KADIYIM BEN: Çooook teşekkür ederizz :*

sevda: çok sağol sevdacım, amin ;)

balböcükleri dedi ki...

tebrikler.allah tamamamına erdirsin.mutlu haberlerle gel.

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails