En Son...Vol 2

26 Mart 2012 Pazartesi
Yedim...
Canımın içi dostumla Pizza Hutta...


İçtim...
Mado'da Türk Kahvesi, sevdicek ve halacımla...


İzledim...
Fetih 1453
Evet epey bi emek verilmiş, film başlıyor ve dolu dolu, hiçbi masraftan kaçınılmayarak yaklaşık 3 saat sürüyor..Türk sinema tarihinde önemli bir yer edinicek kadar güçlü bir film yani. Ama niyeyse ben pek etkilenmedim. Daha çok belgesel diyenlere katılıyorum, yani drama, psikolojiden ziyade olan olmuş, İstanbul fethedilmiş işte de böyle diyen bir film, can alıcı noktası gemilerin karadan yürütülmesine yüzeysel olarak değinmiş mesela ki bence kurguda en önemli üzerinde durulması olan nokta bu olmalıydı. Savaş sahneleri tabiki muhteşem, tabiki ağzımız açık kalıyo o görüntülere.
Ama benim aradığım yoktu duygu namına, işte birazcık ucundan aşk, şövenizm, haklı gurur, inanç,din...Yine de ellerine sağlık,  İstanbul'un fethi  işlenecek en güzel konulardan biri, riskli bikere, hak yemeyelim bence üstesinden gelmişler, tavsiye de ederim. Ama bayıldım, kusursuz demiyorum...


Şirinem, prensesimle oynadım...


Elma şekerimmm...



Hediye aldım..
Halamdan bu gömleği..


Aldım...
Bu aşk kokan salata tabağını..
Artık kıyafet, ayakkabı yerine mutfak eşyası alışverişi yapıyorum internetten..:)
yani güzel günler göreceğiz çocuklar...:)



Bu şarkıda dansettim...<3
Epey kişi yorumlamış ama canlı performans herzaman candır.



Sonu biraz tatsız olsa da hayatımın en güzel Cumartesi gecelerinden birini yaşadım..



Orkut Scraps - Saturday








10 yorum:

Fashion Mini dedi ki...

yemek dans hediye daha ne olsun dimi:)

Adsız dedi ki...

ay ay ilk resime bayldım, yutkundum istanbula yırmı gun sonra gelıyorum ınsallah hemen yenılecekler arasına not ettım :)

bu arada ara yazılarındaki imaları kacırmadım demek güzel günler cok yakında cok sevindim canım senin adına , mutlulugu hak eden birisin inş çok çok güzel olur.

cecilia dedi ki...

Fashion Mini: aynen hayat paylaşınca güzeeeel :)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan: cnmcım kesinlikle dene Tavuklu ve Mantarlı Tagliatelli, ben genelde bunu tercih ediyorum.
teşekkür ederimmm tatlımm herşeyin hayırlısı diyelim, ay utandımm :)

Unknown dedi ki...

afiyet şeker olsun canım salata tabağına hasta oldum:)

balböcükleri dedi ki...

çok güzel bir post kalmış benim aklımda pizzada kaldı.bu ara böyleyim.

Stil Direktoru dedi ki...

Bu sana sonra yine gelicem yazın için bebeğim cevaben dönüyorum sağol yavrum evet 1 seneyi geçti saçlar böyle http://www.stildirektoru.com/2011/09/saks-fstk-yesili-kombinim.html balım öperim.

cecilia dedi ki...

Benden Bişeyler: hehe çok cici dimi bizimki bile beğendi :)

balböcükleri: pizza fenaydı ya ama benim alakam ve aram yoktur, arkadaş hüpletti :)

pembe fiyonk dedi ki...

acıktım galiba sadece yeme içme işlerine odaklandım :)

sevda s. dedi ki...

Ohh afiyet olsun :)
Demek mutfak alışverişi demek güzel günler :) Allah bozmasın diyelim o zaman detayları da merak etmiyor değilim ama :)

Duygu Senyurek dedi ki...

Afiyet olsun ve hayirli olsun beybimmm

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails