Şifalı Gezmeler...

12 Mart 2012 Pazartesi
Bu haftasonu Yalovada Thermalium Wellnes Hoteldeydik.
Bir toplantımız vesilesiyle 2 gece konakladık. Size harika resimler çektim.
Doğayla iç içe, yeşillik ve göl manzarasıyla tertemiz bir nefes almak, her derde deva 
termal sularda şifa bulup, keyif yapmak isterseniz, özellikle hiç gelmeyen bahardan şikayetçi, 
sıcağa hasretseniz hiç durmayın gidin derim.
Kışın ortasında sıcağın tadına vardım gerçekten, önce sauna sonra sıcak su ve hamam. 
Yoğun iş temposunun arasında 1 saat bile yetti. Dileyenler çeşitli masaj, spa 
hizmetlerinden de faydalanabilirler.

İşte benim objektifimden bikaç iç açıcı kare... Umarım beğenirsiniz..



Otelimizin dışardan görüntüsü...






Dağ, tepe, toprak...



Göl manzarası muhteşem.. Özellikle sabahın ilk ışıklarında ve akşam karanlığında...




Pek ilgi çekmeyen normal havuz...



Bal isteyen varsa... :)


Burda oturanlar ne şanslı diye düşündüğüm ev...





NOT: *Resimlere watermark eklemeye üşendim açıkçası, hepsi bana aittir.


8 yorum:

*mehtap dedi ki...

ne güzel bir yermiş..

lately dedi ki...

0hhh ohhh iyice bizim yerimizede tadını çıkarsaydın...... çok güzel bir hafta sonuymuş.... :D

cecilia dedi ki...

mehtap: kesinlikle cnm resimlerden daha da güzel gerçekten..

lately: evet cnm iş için de olsa çok güzel bir deneyimdi, iyi geldi :) umarım gitme fırsatı bulursunuz siz de.

Unknown dedi ki...

Ne güzel kareler bunlar..
Gözüm gönlüm açıldı :)

Yazgüneşi dedi ki...

hoş bir kaçamak tadında
darısı başıma

cecilia dedi ki...

** ZEL ** : teşekkürler beğenmene çok sevindim :)

Yazgüneşi: amin cnm darısı başınıza seveceğinden şüphem yok :)

aysp dedi ki...

termal otele gitmek hep aklımın köşesinde. Bu gittiğiniz otelin manzarası çook güzelmiş ne güzel gelmiştir işten hayat koşuşturmasından uzaklık.

sevda s. dedi ki...

İşimi sevmiyorum ama böyle turlar falan düzenleseler bizim için onların hatrına bir süre daha çalışırdım sanırım :) Çok şanslısın, çok güzel bir yermiş. Orada huzuru gördüm ben sanki ve orada olmanın hayalini kurdum :(

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails