En Son...

3 Mart 2012 Cumartesi
Bunu yedim...
Leziz bişey, tavsiye ederim..


Bunu izledim...
Hayalet Sürücü 2
3d gözlüklerimizle izlediğimiz filmin final sahneleri Kapadokya'da geçiyor. Bu bile beni etkilemeye yetti. Ama serinin ilk filmini izlemediğim için eksik bişeyler vardı tabiki, çok beğendiğimi söyleyemicem. Belki de aksiyon tarzı filmlere ilgim pek olmadığından. Ama bu tarz film müptelaları için bire bir. E başrolde Nicolas Cage gibi bir Oscarlı var daha ne olsun. Filmin yapımı için 75 milyon dolarlık bir bütçenin ayrılmış olması da kaliteli bişeyler bulabileceğinizin işareti zaten.





Bunu  dinledim..
Bu kadının tarzına bayılıyorum...




Bunu sürdüm..



Bu küçük şirin hediyeyi aldım halacımdan..
ama bi taşı düşmüştü küpenin, gene de severek taktım...


Bu papileri aldım kendime Polaristen.
Hem de yarı fiyatına, çok çok tatlı bi fiyata :)


8 yorum:

Unknown dedi ki...

ojeye mest oldum papişlerin de çok asil duruyo güle güle kullan hayatım,ne güzel bi post bu böyle ya bende yapıcam:)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

ÇOK GÜZEL PAPİLERİN CNM ,TOPİ TANEMİ BENDE DENEDİM KEŞKE DAHA AZ KARAMEL TOPLAR OLSA İÇİNDE DEDİM:) İYİ PAZARLAR FISTIK...

aşgaane dedi ki...

canım o bon bon çikolatadan çekti, bi de ayakkabı çekti:) ayakkabın çok güzel güle güle giy canım:)

balgözlükız dedi ki...

çikolatalaaa...:)natalia nın o sarkısı bende de var,ojeler süperr :)

cecilia dedi ki...

Benden Bişeyler: teşekkürlerr, yap bitanecim tabi "en son" postlarını seviyorum ben de :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss : teşekkürler prensesim, daha güzelleri senin olsun :*

hayat güzel; sağol kuzucum beğenmene çok sevindim..

balgozlukız: teşekkür ederim cnm :)

sihirlimavi dedi ki...

Ayakkabılar süper :) Güle güle kullanmanı dilerim ;)

Unknown dedi ki...

çok güzel papilerin bıtanem gule gule kullan..

kozmetikperisi dedi ki...

Cnm o ayakkabılar ne güzel öylee :)içindeki fuşya renk detayı çok güzel güle güle giy:)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails