Bugün...

17 Mart 2012 Cumartesi
Çalıştım.
Olağanüstü bir cumartesi çalışmasıydı 9'dan 12 buçuğa kadar...
Üç haftadır haftasonu keyif uykusundan mahrumum bu arada. Çok yoğun ve karışık zamanlar geçiriyoruz işyeri olarak.
Sonra... Bu güzel havayı kaçırırsak ayıp olurdu.
Yeşilköy sahilinde nefes aldık biraz.. Güneşi gördük, hissettik, üşümedik, sıcaktık.
Allahım ne güzel bir duygu... Moralim ne kadar bozuk olursa olsun yazın geliyor olduğunu bilmek, güneş, deniz, yeşillik bana bambaşka bir keyif veriyor...

Aldım...
Sadece AVM'de beklemekten kaynaklanan minik bir alışveriş..:)


Yedim...

Bu aralar köri soslu tavuk aşkım ne yesek kararsızlığından kurtarıyor...


17 yorum:

CMOS dedi ki...

köri soslu tavuk daha dün yedim bu aralar bende hemen onu seçiyorum=)))

Adsız dedi ki...

İsin yorgunluğunu güzelce atmissin canım benim de tavukta en sevdiğim lezzetlerden biri köri soslu olanıdır

cecilia dedi ki...

CMOS: çünkü nefiss bi lezzet cnm afiyetler olsun bize :)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan: eminim sen kendi ellerinle en güzelini yapıyosundur handancım, du bakalım bende denicem :)

Ayshenur dedi ki...

off o nasıl bi lezzettir öyle tok karnıma ragmen suan cnm istedi,hahaha:D
sana da afyet bal seker olsun kuzucuumm :*

kozmetikperisi dedi ki...

Cnm yoksa saçlarının renginimi değiştiriyorsun?saç boyasını gördümde:)afiyet olsun :)

tubitos dedi ki...

köri soslu tavuk aşığıyımdır afiyet olsun tatlımm

Syhn dedi ki...

ne yesek diye düşündüğümde bu sefer yanıtım hazır ;)

lucia m dedi ki...

looks delicious!

www.aroundlucia.com
www.aroundlucia.com

pembe fiyonk dedi ki...

acıktım mı ne? yemeğe takıldı gözüm :) afiyet olsun tatlım
syoss nasıl?memnun musun?

cecilia dedi ki...

Ayshenur: sağol civcivim, aklında duracağına midende dursun diye bi laf vardı hehe :)

kozmetikperisi; perişkom aslında ben herzaaman doğallıktan yanayım mecburiyetten boyuyorum,beyazlarım için, birazcık ışıltı katıyo bu renkler saçıma, o yüzden kızıl, kahve tonlarında alıyorum boya aldığımda..

tubitos: konu ne olursa olsun yalnız olmamak süper :)

Syhn: kesinlikle pişman olmicaksın ;)

lucia m: thanks for comment :)

pembe fiyonk: sağol cnmcım :) syoss için ayrı bi post yaparım heralde çünkü ilk denememde çok memnun kaldım bakalım biraz daha zaman geçsin daha net fikirlerim oluşur ;)

üzüm kuşu dedi ki...

gule gule kullan tatlım sampuanı kullan yorumlarını beklıyorum :) karnım acıktı bak şimdi:)

üzüm kuşu dedi ki...

gule gule kullan tatlım sampuanı kullan yorumlarını beklıyorum :) karnım acıktı bak şimdi:)

Mia Wallace dedi ki...

cecilam acıktım valla :)

cecilia dedi ki...

cemre: tamam bitanecim paylaşıcam ;)

Mia Wallace: hehe acıktırırım çok fena :)

brl dedi ki...

Merhaba, blogun muthis, takibindeyim, senide beklerim bloguma, trendberry.blogspot.com ;)

sevda s. dedi ki...

Köri soslu tavuğa ben de bayılıyorum :)

Petrl dedi ki...

coraplar cok tatliymis canim.. güle güle kullan hepsini. is hayati zor ya bana hicc gelmez dayananam o stresse (yasadigim icin biliyorum:)
iyi haftalar .

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails