Arabaya sen bin Gondol'a ben..

25 Ağustos 2009 Salı


En son ne zaman çocuk oldunuz?
Ya da şöyle sorsam; En son ne zaman Lunapark'a gidip gondola binip, pamuk şeker yediniz?
Ben geçen pazar bu saydıklarımı yaptım.
Benim için çok değerli olan bir arkadaşımın doğumgünüydü. Doğumgünü kutlamasından sonra hiç hesapta yokken, tamamen spontane gelişerekten arkadaşlarla gece soluğu lunaparkda aldık.

Uzun bir aradan sonra lunaparkta kendimi kaybetmek çok güzeldi.
Nereye gitsem, hangisine binsem?
Çarpışan araba, atlı karınca, ı-ıhh kesmez.. dönme dolap...balerin..çıhh yeterince tehlikeli değil...Gondol..Hımmm...
Evet evet Gondol!

Çığlık atmak istiyorum, sesimin ne kadar yüksek olduğunu ve kimin duyacağını umursamadan.
Aklıma yakın bir zamanda okuduğum bir haber geldi. Almanya'da gondol ters haldeyken sistemin bozulması, ve insanların ters bir halde yaklaşık 45 dakika beklemesi(!)
Ama vazgeçirirmi beni bu haber hazır heveslenmişken, eğlence menzile girmişken, tabiki de hayır!


İnsan düşeceğini zannedip de, her defasında düşecek gibi olup da düşmezse bu yaşadığının adı ne olur? Tarifsiz bir duygu. Korku, heyecan, adrenalin, zevk...ortaya karışık.
Ve inince yolun ayağının altından kayıyor gibi olması, hiç alkol almayıp sarhoş gibi yalpalamak ve ölüme yaklaştım ama ölmedimin haklı gururu :)

Bu duygu adama ne yaptırır?
Bir daha binmem dedirtir ama gene bindirtir.
Siz de uzun bir ara verdiyseniz lunaparkta çocuk olmaya bence en kısa zamanda deneyin derim.

Pişman olmayacaksınız.
Ben çok özlemiştim, sizin de özlediğinize emin olduğum bu duyguyu paylaşmak istedim.
Haydin lunaparka!

【ツ】

0 yorum:

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails