AÇILIŞ...

6 Ağustos 2009 Perşembe

Kendi masalımı hem yazıp hem oynuyorum...
Bir varmış bir yokmuş. Evvel zaman içinde kalbur saman içinde yazı yaz, kışı kış çok güzel bir ülkede Cecilia adında bir kız yaşarmış. Bu kızcağızımız insanlara yardım etmekten, kendini ve onları mutlu etmekten kocaman bir keyif alırmış. Her masalda olduğu gibi yaşadığı diyarda da iyi kalpli perilerin yanı sıra acımasız, kötü cadılar varmış.
Ama cecilia onlara rağmen kendini yaşamaya adamış.
Ve bu yolda Az gitmiş uz gitmiş dere tepe düz gitmiş…
Sonra ne mi olmuş?
İşte neler olduğunu anlatacağım size…

Gökten 3 elma düşüp de onları paylaşmadan önce.
Benim masalıma hoşgeldinizz...【ツ】

2 yorum:

Gizem. dedi ki...

hoşgeldiiin:)

cecilia dedi ki...

hoşbulduk pammukcum :)
bloğunu severek takip ediyordum
artık benim de bir bloğum var! yaşasın :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails