Kırmızı olsun 5 Kuruş Fazla Olsun...

6 Ağustos 2009 Perşembe

Dünyada vazgeçemeyeceğim bir renk olsaydı bu "kırmızı" olurdu.
Sevdalıyım bu renge işte (ha bide siyah ve beyaz denen iki asil renk varki onu ayrı bir başlık altında da seve seve irdelemeye hazırım :) )
Sanmayın sürekli baştan aşağı kırmızı giyinip, kırmızı makyajlar yapıp, kıpkırmızı bir evde yaşıyorum.Gardrobumda gökkuşağının bütün renkleri mevcuttur :)Tek renge takılı kalmanın monotonluk -ki tipik bir yay burcu olarak hayatta gelemem- ve diğer renklere haksızlık olduğunu düşünüyorum -ki adaletçi ve eşitlikçi bir ideoloji var serde.

Demek istediğim elbiselerimin, yazılarımın renginden çok ruhumun rengi kırmızı.
Aşkın, tutkunun rengi o herkes tarafından onaylanmış bir hadise de çok dominant, oldukça anaç, sanki varoluşun rengi diye eklemeler yapmak istiyorum ben. Ee kanımız bile kırmızı akarken bu renkten kurtuluş mümkün mü?
Milliyetçi bir renk, bayrağımızın o manidar rengi.
Ve yenilikçi bir renk, devrimin, isyanın rengi..
-Ki ben insana dair herşeyi sevdiğim gibi siyaseti de seviyorum-
Tatlı bir renk, elma şekeri gibi.
Dudağa çok yakışır, saça da...seksi bir renk işte.
Ve güneşi o renkte görmenin dayanılmaz zevki.
İnsanı uyaran bir renk, durduran bir renk, realist bir renk.
Şarabın, ateşin rengi.
Kırmızı
Çok latin bir renk.
Esmere de cuk oturur.
Benim rengim.
Şiirin, şarkının, romantizmle yapılan tüm sanatların...
Ve romanların :)
Kırmızı Başlıklı Kız masalının rengi.
Çok başrol, çok iddaa bi renk.
Ve üstüne her zaman 5kuruş fazla ödenmeye değer bir renk.
Demem o dur ki Sevgiyi ve aşkı anlatan bir rengi sevmemek olurmu, karşılıklı sevişiyoruz biz bu renkle! 【ツ】

1 yorum:

Joey Potter dedi ki...

Bende kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsun diyenlerdenim.Çok severim çok çok :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails