Onlar Şimdi Evli!

12 Ekim 2012 Cuma
Evet herşeyi hallettik bi düğün arabası arkası yazımız kaldı...:)
Herşey hallolmadı henüz tabiki ama gelin hep beraber karar verelim gelin arabamızın arkasına ne yazdıralım..
Klasik şeyleri çok sevmiyorum ben o yüzden farklı ve orjinal şeylere yöneldim bu hazırlıklar aşamasında da.
Fazla uzun olmayan esprili bir söz yeterli diye düşünüyorum.
Dikkat "Aşk" Var!
Son 100 Metre


Aşağıda denenmişleri mevcut.
Ama denenmişi denemek yok hiç olmadı kitabımda olduramazsın..:p

Şimdiden sitem var :)

Duygusal :)


Popüler...

Siyasi dokundurma var. Muhtemelen atamalardan çekmiş öğretmen çift :)


Karadenizli :)



20 yorum:

morpuanlıpembeçorap dedi ki...

:)))))))) çok keyifliler gerçekten gülümsettin beni..bir merhaba da diyeyim öyle gideyim

Gurme Şirine dedi ki...

ayyy çok güzel paYLAŞIMLAR...
bayıldım ...
evlenenlere hayırlı uğurlu olsun :))

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

bi biskrem verdim olayı harika:)

pembe mor alg dedi ki...

ay canm benm ben içnde ismimin geçtği seçmştim
dünyadaki en güzel duyguydu o da benm oldu:)
senn gbi romantk hatuna romatk olur bence

Beyaz Bezelye - Bugy dedi ki...

Haha çok komikmiş bunlarda:)
Bi yerde de ''meleğimi aldım cennetime gidiyorum'' yazıyordu. Sanırım nette görmüştüm:)
Karar verip arabaya yazdırdığın yazıyı bizlede paylaş ceci :)

GüzelGül dedi ki...

canim bizde düsündük ne yazdiralim felan diye ama bizim damat illada sana süpriz olsun ben kendime ait birsey yazacagim diyor :))) yaniiiiii cok merak ediyorum eger luzumsus birsey yazarsa nikah masasinda evet demem vallahi :DDDDDDD

Mein Blog/Blogum

secilgil dedi ki...

kuzenim "üzülmeyin kızlar 4'e kadar yolu var" yazdırmıştı hiç tavsiye etmem :D

Olmadı Baştan dedi ki...

Ben ''meleğimi aldım cennetime gidiyorum'' sende yazdırsanaaaaa :)

PINK PRINCESS dedi ki...

bence en iyisi dikkat aşk var !:)

aysp dedi ki...

ilk görseldeki en beğendiğim oldu, o gün okadar çok telaşın olcak ki araba yazısı aklına bile gelmicek bence çok abartıya gerek olmayan bir ayrıntı bu:)

BOŞNAK KIZI dedi ki...

Benim nişanlım da Trabzonlu o yüzden bizim için en uygun olanı "Evleniyruk" ya da "Sevdum Aldum " da olabilir :)))

cecilia dedi ki...

morpuanlıpembeçorap; merhaba, hoşgeldin, gülümsetebildiysem ne mutlu :)

Gurme Şirine; teşekkürler cnm amin :)

NABRUT: haha evet aynen :)

pembe mor alg: ama ne güzel uymuş sana bebişim bakalım düşünücem bunu da ;)

Beyaz Bezelye - Bugy: O gün gelsin kısmetse tabiki paylaşıcam cnm şuan benim içinde bir sır :)

guzelgul: haha sürpriz olması güzel ama insan merak ediyo yani ya beğenmezsem diye umarım beğeneceğin süper bişi olur tatlım ;)

Olmadı Baştan; Hımm evet kuzum o çok hoş ama değişik olsun istiyorumm :)

♥ PINK PRINCESS ♥ Evet kullanan oldumu bilmiyorum, patenti bana ait sanırım :)

Aycelce Hayat: Haklısın cnm ama işte düşünmeden de edemiyo insan :)

BOŞNAK KIZI: Evet cnm bence size çok iyi uyar :)

Cfusun dedi ki...

çok güzeller ben de fikrimi söyleyim dedim. yandım sana :) bir yerde görmüştüm evlenirsem bir gün yazdırıcam :)

tarih84 dedi ki...

koptum ya:)) rahat battı:))

Adsız dedi ki...

bende game over görmüştüm oda olabilir :) Bu arada Ceci'm dans müziğini düşündünmü :((( biz karar veremedik..

Ayshenur dedi ki...

hehehe ne yaratıcı seyler var ama daha romantık olmalı bnce yahu :):)

üzüm kuşu dedi ki...

hahay karadenizliye çok güldüm:) tatlımm dikkat aşk var güzelmiş kuzenimin arabasında utandırmadık Aşkı yada son söz aşkın yazıyodu oda güzel aslında. bide bi fikir meleğimi aldım cennete gidiyorum yazdırma olur mu:))

LoLa dedi ki...

bence bir şey yazdırma :)

cecilia dedi ki...

cfusun: hımm etkili cnm hoş o da şimdiden karar vermen çok iyi :)

tarih84: hahaha evet kopartırız görenleri :)

jeliboncuk: daha o mevzu var dimi cnm, aklımızdan biçok şarkı geçiyor ama karar vermek zor, yakında post'larım karar veririz ;)

Ayshenur: hem romantik hem komik olsun romantik komedii :)

cemre: Yok cnm onu yazdırmayacağım :) Son söz aşkın güzelmiş :)

LoLa: O da olabilir :)

Unknown dedi ki...

Dikkat "Aşk" Var!
Son 100 Metre
çok güzel bence arkadaşım.Bu arada blogumda ödül var sana

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails