Gelin Babetlerim ve Gelin Damat Anahtarlıklarımız..

3 Ekim 2012 Çarşamba

Hem düğün günümün ilerleyen saatlerinde ayaklarımı topuklulardan kurtarıp rahatlamak için hem de dış çekim için kullanmak istedim gelin babetlerini..
İşte merak edenler için benim gelin babetlerim...
Yarım saatimi almadı, müthiş zevk aldım her bir parçasını eklerken. Ama dümdüz ve mat beyaz babet bulacağım diye epey zorlandım. Hatta içinin deseninden tokaları olan bu babetlerin tokalarını kopardım kendim süsleyeceğim diye.

 Sonrası içinse silikon tabancısı ve birazcık hayal gücü yeterli oluyor..
Belki üzerine baş harflerimizi yazıp veya biraz daha süsleme yapabilirim..


Bu ara hayatımdan eksik olmuyor gelin damat figürleri...
Sıcacık yuvamızın anahtarlarını koyacağımız bu gelin damat anahtarlığı, tatlılar tatlısı herşeye rağmen hayat güzel bloğunun sahibesi ve benim de blog dünyasında arkadaşım diyebileceğim insanlardan biri, aşgane hediye olarak gönderdi..:)
Nasıl mutlu oldum, nasıl hoşuma gitti anlatamam. Avuç içi kadar mutluluklar kalplere sığmıyor bazen kağıtlara sığmıyor anlatırken. Kendisine burdan da çok teşekkür ediyorum ve keçeden yaptığı diğer güzellikleri görmeniz için yeni açtığı satış bloğuna uğramanızı tavsiye ediyorum..





19 yorum:

Özlemden dedi ki...

anommmm o ne şeker babet öyle yaaa...
çok küsellerrrrrrrrr!

Grace Happy dedi ki...

:) cok guzeller

aşgaane dedi ki...

babetler çok cici olmuş canım,ellerine sağlık:) bi de el becerim yok diyodun:)
aşkla kurduğunuz yuvanızın kapısı hep sevgiyle açılsın canım:)

Beyaz Bezelye - Bugy dedi ki...

Ben demiştim ama! hayalimde bile böylesini canlandıramazdım:) 'uğraşmak istemedim, satın aldım' desen inanırdım çok iyi yapmışsın kendin tasarlamakla. O fiyonklar, gelin-damat figürleri.. kısacası ŞAHANE olmuş :)

aysp dedi ki...

BAYILDIMM.. çok tatlı olmuş süslemenle, :) ben de babet kullanmıştım düğünümde ama hiç öle bişey aklıma gelmedi ya,tühh :))

BOŞNAK KIZI dedi ki...

babetler çok güzel olmuşş yaa bayıldımm ellerine sağlıkk benim için de fikir oldu :))

Olmadı Baştan dedi ki...

Eneee negzel olmuş senin babetlerin ya :) çok şekerlerrr siz yapın yapın been hep değerlerlendiriciem önümüzde ki yaza bunlar :)))))

Ebrushka Blog dedi ki...

Çok ama çok hoş olmuş. Ellerine sağlık, mutlulukla giyersin inşallah :)

Adsız dedi ki...

babetler şahane olmuş, tasarımına bayıldım :) bence ayakkabıcılar da böyle şeyler yapıp satmalı :)

cecilia dedi ki...

ozax; oyyy özlemim çok teşekkürler bu içten beğeni için :)

Grace Happy: Teşekkür ederimm :)

aşgane:cnm benim senin de eline sağlık, aslında yoktur ama aşka geldim heralde :) seninkiler kadar değil ama ;)

Beyaz Bezelye - Bugy: Bende bu kadar beğeni beklemiyodum açıkçası cnm çok mutlu oldum bu yorumlara, dediğim gibi pek bişey yapmadım fazla vaktimi almadı ama böylesi eskisinden daha güzel oldu tabii :)

Aycelce Hayat: Her gün yeni birşey çıkıyor kimbilir seneye neler neler çıkacak, teşekkürler tatlım :)

BOŞNAK KIZI: cnm teşekkürler, beğenmene sevindim, daha güzellerini yaparsın inşallah ;)

Olmadı Baştan: Haha değerlendir kuzu bak gerçekten bloglar iyi fikir oluyor, hem yaparsınki sen bunu ;)

Ebru Bayrak: Çook teşekkür ederim beğenmeniz çok mutlu etti beni :)

emreylehayat: kesinlikle yapmalılar çok zor bişey değilki :) teşekkürler ;)

cicibebe dedi ki...

aaaaaaaa! instagram'da takip ettiğim cecidil sen miydiiiiiinnn :))) enemmmm :)

tubitos dedi ki...

çok güzel olmuş canım eline sağlık :) bence başharfleri de yaz ;)

Adsız dedi ki...

Çok güzel olmuşlar hayalerine ellerine sağlık allah bol bol mutluluk nasip etsin :)

lately dedi ki...

çooooooooooookkk güzel olmuş canım ellerine sağlık ..... mutluluk papuçların :D

Igne oyam dedi ki...

cokk güzeller canım ellerine sağlık banada beklerim sevgiler

Life's a shoe dedi ki...

those flats are so cute!

cecilia dedi ki...

cicibebe: evet bebişim o benimm :)

tubitos: dimii cnmm isimler de olmalı, yapıcam teşekkürler ;)

slince: amin cnm bu güzel dileğin için teşekkür ederim.

lately: evet tatlım öyle çok sağol :)

iğne oyalarım ve hobilerim; çok teşekkür ederim, geldim bile :)

Life's a shoe: thanx a lot! :)

Rosesapling dedi ki...

H-A-R-İ-K-A olmuş canım =) Ahhhh ben niye böyle bir şey yapmadım ki diye üzüldüm şimdi =)
Ellerine sağlık
Herşeyin istediğin gibi olsun ve yolunda gitsin inşallah

üzüm kuşu dedi ki...

anamm yeni haline bayıldım kuzuummm ellerine sağlıkk gelin ayakkabısının altına benimde adımı yazıosun bak sakın unutma güveniyorum sana:)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails