CECİNSTAGRAM 3

24 Ekim 2012 Çarşamba
Bir instagram arası canlar..:)

Evimiz evimiz tatlı evimiz :) ufak tefek eksikler dışında hazır.
Çeyizim de gidince evimiz çok daha sıcak çok daha güzel oldu :)


Kuaförümü ayarladım :)


Takma kirpikli gözlerimi görüyorsunuz, 3. gününde...
Ama o kadar doğal durdu ki "kirpiklerin ne kadar güzel maşallah" övgüsü aldım hep bir de "bu senin gerçek kirpiklerin mi" sorusu :)


Biz bu devrin insanı değiliz azizim çikolatamız bile nostaljik! :)


Kalp balonlarım :)



Yatak odama yakışır diye düşündüm, arıyorum :)


İKEA'nın sofralarına bayılıyorum...


Teki olmayan küpelerime öyle bozuluyorum ki..

Halacığım parıl parıl parlamak istiyor o gece. Bu elbiseyi denedi ama başka payetli bir elbise aldı.
Bakalım nasıl olacak o gece :) Gelin olan benim ama herkesin ne giyeceğini o kadar merak ediyorum kiii :)


Instagram'da beni takip etmek isteyenler için kullanıcı adım; cecidil :)



7 yorum:

Beyaz Bezelye - Bugy dedi ki...

canım mutlu bayramlar!
gerçekten onlar takma mı? eminsin dii mi:) ben yine soryımda:))
huzurla, mutlulukla yaşayın evinizde herşey istediğin gibi olsun!
Sevgiler:)

Şehirler Arası Aşk dedi ki...

Onlar takmamı gerçekten :)
Tek tek Takılanlardanmı bi markası filan varmı söylersen çok sevinirim :)
Hayırlı bayramlar :)

Düş Kızı dedi ki...

Heey ben bunları instagramdan biliyorum ve beğeniyorum kii :)
Sana da mutlu bayramlar tatlım!

Adsız dedi ki...

kirpikler gerçekten çok doğal, çikolata da pek lezzetli görünüyor. Mutlu bayramlar :)

Unknown dedi ki...

Bayraminiz kutlu olsun. nice bayramlara.. Kirpiklerin çok hos durmus!!

Unknown dedi ki...

Hepside birbirinden güzel zaten ınstagramdada en yakın takipçilerinden olarak hepsini beğeniyorum

Unknown dedi ki...

Göælerin çok güzelmis..

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails