Bitenler ve Çakma Ecotools Fırçaları...

6 Ekim 2012 Cumartesi

Project Pan Before Getting Married projem başarıyla devam ediyor.
Sanırım 2 ay gibi bir süre geçti. Ve ben bu ürünleri bitirebildim.
Yine 1 ay gibi bir zamanım var geri kalan ürünlerimi bitirmek için.
Ürünlerin hepsinden memnunum açıkçası. Pantenin mini boy şampuanı o kadar hoşuma gittiki şuan büyük boyunu kullanıyorum, bitmek üzere.
Pastel magic touchın uzun süredir dibi görünüyordu. Oldukça sevdiğim bir üründü, altındaki aydınlatıcı kısmını da seviyorum ama henüz bitiremedim, acayip tozutuyo.
Avon foot works da memnun kaldığım bereketli bir üründü.
Fondotenlerim bitti, elimde hiç fondoten yok şuan ve kozmetik orucuma zaruri olarak son verebilirim.




Tıpkı bu fırçaları merakıma yenik düşüp almam gibi...
İlk baktığınzda bunları Ecotools fırçası sanmanız gayet normal.
Zira fırça saplarından çantasına, ambalajına kadar Ecotools fırçalarına benzetmişler.
Ama fiyatı 3te 1i kadar, kalitesi de Ecotools ile yarışamaz elbette ki ama idare eder.
Bim'in Cuma günü ganimetlerinden...12,90 TL





4 yorum:

moda_kesh dedi ki...

ay inanmıyorumn ben ecotools sanıp atladım halada farketmemiştiim sen yazana kadar hay aklıma:))))bu arada yokluğumu farketmene çok sevindim çok tatlısın ...

busesinem dedi ki...

fırçayı bende ecootols sandım,yeşil fonu,yazıları tahta sapları bari birşeyini değişik yapsalarmış,ama fırçaları merak ettim doğrusu.

♕Süslü Püslü ♕ dedi ki...

merhaba bloğunuz çok güzel:)
izleyicinizim bende sizi bloğuma beklerim beğenirseniz izleyicim olmanızı da isterim hoşçakalın:)

http://suslupuslublog.blogspot.com/

Beyaz Bezelye - Bugy dedi ki...

Bim çoğu insanı yanıltmış sanırım. Kalan 1 aylık zamanında projeni bitirmeni diliyorum:)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails