İşler Güçler :)

8 Ekim 2012 Pazartesi
Kına için teften zile, shakira kemerlerine kadar tüm malzemelerimiz hazır...
Oynamaya endeksli bir yatırım oldu :)
Eee Oturmayamı Geldiiik? :)



Aynalı ruj çantası "Ceci Gelinin Kına Hatırası" :)
Etiketlerde tarihin yanlış yazılması benim hatam, nazarlık oldu :)






Davetiyelerimizi el birliğiyle hazırladık zarfladık.
Şimdilik sürpriz :)




Evimiz yavaş yavaş yerleşiyor...
Nasıl güzel bir duygu insanın her bir parçasını özene bezene kendi seçtiği bir evinin olması...Allah isteyen herkese nasip etsin..



Bu özel günde bir iki cümle karalamazmı misafirlerimiz? :)

Anı defterimize...




Dört gözle gelin tişörtümü bekliyorum...Ama üstünde biraz daha oynamayı düşünüyorum :)




Ve bu tatlı şeyler yine renk katmak için...
Akıbeti araba süsü olmak veya dış çekim için kullanılmak olabilir..:)
Bakalım göreceğiz..


Daha çok işimiz var bizim...
Yüreğim pırpır...
Zaman geçtikçe kanatlarım çıkıyor sanki, uçmaya nazır..


20 yorum:

Unknown dedi ki...

detaylar harikaaaa !!! cok sevdim :)

BOŞNAK KIZI dedi ki...

ne güzeell her şeyini gönlünce hazırlamışsın herşeyin çok tatlı bol oyunlu bir kına ve herkesin çok mutlu ayrıldığı bir düğün olsun inşallah :)

pembe mor alg dedi ki...

aynalı ruj çantasna bayıldm bebeğimm herşey gönlnce olsn

tubitos dedi ki...

canım çok güzel hazırlanmışsın özellikle kına hatıralığını çok beğendim, hadi bakaşım herşey gönlünce olur inşallah

SihirliGünlük dedi ki...

Mutluluğun ömür boyu sürsün canım ..

Ebrushka Blog dedi ki...

Herşey çok zevkli çok hoş deli gibi eğlenirsin umarım :)))

Olmadı Baştan dedi ki...

yaaa ama cok güzel bunlar :) Nasıl da düşünülmüş şeyler :) Bayıldımmmm inşallah herşey istediğinden daha da güzel geçer :)

aşgaane dedi ki...

herşey çok güzel canım, çok mutlu olman dileğiyle:) ben evleneli 1,5yıl oldu ama o zaman bu kadar neşeli vce renkli çeşitler yoktu:) sana baktıkça özeniyorum:)
geçen ay bir gelin için hazırladığımız farklı bikaç şey vardı,onları da sana yollarım istersen, kendin yapabilirsin diye düşünüyorum:) ortama neşe katmak amaçlı :)

Rosesapling dedi ki...

Herşeyin çok güzel olmuş, anı defteri fikri de öyle.
Gelin tişörtünde nasıl değişiklikler yapıcaksın merak etmeye başladım bile
Herşey gönlünce olsun canım

Cfusun dedi ki...

çok güzel olmuş herşey gönlünce olsun
inşallah çok mutlu olursunuz

cecilia dedi ki...

want more fashion: teşekkür ederimm! :)

BOŞNAK KIZI: güzel dileğin için çok çok teşekkür ederim cnm darısı sana artık ;)

pembe mor alg: sağol kuzum :)

tubitos: beğenmene çok sevindim tubimm teşekkür ederim, inşallah seninki kadar güzel olur herşey, öpücükler :*

SihirliGünlük: Teşekkür ederimm sihirlim :)

Ebru Bayrak: İnşallah hayırlısıyla cnm çok sağol :)

Olmadı Baştan: Çok teşekkür ederim şekercim daha güzelleri senin olsun inşallah :*

aşgaane; çok sağol tatlım, gördüm hepsi çok hoş eminim harikalar yaratmışsındır, fikir oldu bana da ;)

Rosesapling: Teşekkür ederim cnm valla bende merak ediyorum. Ama 3 boyutlu bişi olacaktır ;)

cecilia dedi ki...

cfusun: teşekkürler tatlım aminn :)

Grace Happy dedi ki...

cok guzel ayrıntılar:)

lately dedi ki...

rujlar süper görünüyor :D içlerini çok merak ettim ama....

Beyaz Bezelye - Bugy dedi ki...

Baştan sona hepsi şahane! Zilleri alan, tefi kapan yerinde oturmayacak, rüya gibi anıların sahibi olacaksın:)
Çok mutlu ol ceci!

GüzelGül dedi ki...

davetiyeleri cok merak ettim canim demek sonunda karar verdiniz:) bu arada seni mimlerim

Mein Blog/Blogum

Özlemden dedi ki...

Ne gadan güzel şeyler bunlar yaaaaaaa, ufacık şeyler, ayrıntılar nasıl da güzelleştiriyor herşeyi.
Çok öpüyorum, ödülledim blogunu canımcım.Öpüyorum, kolay gelsin!

Şepşeker dedi ki...

Hepsi harika ;) Hep mutlu ol , mupmutlu ol inşallah ;)

cecilia dedi ki...

Grace Happy: Teşekkür ederim grace mutluluk ayrıntıda gizli :)

lately: tatlım ruj çantası içinde kına olacak beğenmene sevindim ;)

Beyaz Bezelye - Bugy: ay ayy dilinden bal tatlıyo cnm ya teşekkür ederim, inşallah, hayırlısıyla :)

guzelgul: ahh ahh ne karar vermek ama en sonunda hadi bu olsun dedik yani, mim için teşekkürler cnm :)

ozax: özlemcim gördüm mimi fırsat bulur bulmaz yapıcam, teşekkür ediyorum cnm mucx :*

üzüm kuşu dedi ki...

hepsi çok güzel kuzum benimm ayakkabının altına adımı yazmayı unutmuyosun dimi:)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails