Benden Haberler...

30 Haziran 2012 Cumartesi
Erkekler neden sevgililerine, kızarkadaşlarına yemek yedirmeye çalışır sürekli?
Kilo almaktan korkuyorum açıkçası ama beraber yemek yeme keyfinden de mahrum kalmak istemiyorum...
Öyle zengin bir mutfağa sahibiz ki pizza, hamburger gibi yabancı menşeli gıdalara abanmaya hiç gerek yok aslında.
Erzurum Cag kebabı ve Hatay künefe dururken :)
Üstelik ilk defa Cag kebabını tattım, daha önce nerde yaşıyormuşum ben ya dedim, lezzetine dicek yok :)


Yerim ben bu sarı şekeri :)
Karşı komşumuzun oğlu Ozan..
Annemler kapıda konuşurken pıtır pıtır bizim eve kaçıyo. Yerinde de durmuyo haylaz ama çooook çoook tatlı maşallah! :)


Bol bol not alıyorum..
Arkadaşım daha önce evlilik fuarına gidip almış olduğu bu ajandayı benim işime yarayacağını düşündüğünen bana hediye etti... Profesyonel programlama her detay ince ince düşünülmüş.. Görüldüğü gibi gelinliğim için aklımdakileri not ettim..


Yavaş yavaş ev bakmaya başlıyoruz. Sanırım en zor ve en önemli ama en de güzel kısmı. Gönlümüze göre buluruz inşallah...


Ve bugünlerde içmeyi unuttuğum ilaçlarım..
Bir tane de gargaram vardı ama yarısı dökülerek yarısını içerek dipledim.
İlaç kültürüm, alışkanlığım yokki benim..
Geçtiğimiz hafta boğaz ağrısından epey bi çekip, doktorluk oldum...
Hayatımda bu kadar öksürdüğümü, bademciklerimini şiştiğini filan hatırlamıyorum hiç, nazar diyorum...


Ve hayallerimin gerçekleşmesinin keyfine varıyorum. Umarım sizler için de mutlu ve keyifli bir haftasonu olur..
Öpücükler & Sevgiler...


9 yorum:

GüzelGül dedi ki...

canim sana katiliyorum en güzel mutfak "türk mutfagidir" :))hele o künefe yokmu hmmmmm canim cekti simdi ::))dügün ne zaman canim ??

Mein Blog/Blogum

Unknown dedi ki...

Canim COK gecmis olsun düğün hazırlığı sırasında bağışıklık sistemi zayıflıyor insanın benimde cok olmuştu sürekli bı hastalanma durumu yok aft çıkar yok sivilce bı de cok zayıflamıştım sonra immunex önerdi dr bitkisel bı ilaç ve şimdiye dek faydasını görmeyeni duymadım mutlaka takviye al
Sevgiler hersy gönlünce olsun

sevda s. dedi ki...

Canım künefe iyidir de çağ kebabı süper görünüyor, olsa da yesek :) Düğün için ne not aldıysan ajandana hepsi olur inşallah, istediğin evi de bulursun. Herşey gönlünce olsun :)

Guzunkizi dedi ki...

Ahh o künefe yok mu hayır demek ne mümkün :)

senem dedi ki...

ah canım mutluluğun daim olsun hep gülümse sen :)

ev işleri zor bizde tadilat vs uğraşıcaz bakalım :)

yemek yedirmeyi bende yaşıyorum :)

Kobicanin Dünyası dedi ki...

Yedirip yedirip kilo aldırıyorlar sonra da evet sen kilo aldın diyorlar:) Ben 54 kiloydum sözlendim,5 ayda 61e çıktım ve son ay 57'ye düşmeyi başardım:) O ajandadan bende de vardı,not almak güzel oluyor.Ben bir de hazırlıkları yaptığımız dönemi günlük olarak yazdım.Şimdi okuyunca çok hoşuma gidiyor.

Trendydolap dedi ki...

ufaklık çok şirin yaa :)

http://trendydolap.blogspot.com

_ayca_ dedi ki...

ay gelinin ajandası ne güzel şeymiş öyle, kaçırmışım >_<

Unknown dedi ki...

ben 1 yıllık evliyim 40 kilo ile gelinliğime girdim şimdi 44 oldum,eşim yüzünden tabağıma az koysam olmuyor yemesem olmuyor erkek gibi yememi bekliyor :) benden demesi bu iyi günlerin :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails