Bir "Nişan" Masalı ♥

22 Haziran 2012 Cuma
Tam 1 hafta olmuş...
Nasıl heyecanlı, nasıl stresli, eğlenceli ve hızlı bir gündü...
Günler, haftalar nasıl geçecek diye beklerken oldu da bitti maşallah diyoruz şimdi bir haftanın ardından...
Artık nişanlıyız :)


Konuklarımız için yine bir hatıra hediyesi düşündüm. Buzdolabı magneti :)
Kapış kapış gitti tabiki, kuzenim kolunda sepetiyle dağıtırken ilginç diyaloglar yaşamış. "Bu gelinime, bu teyzemin kızına, bu görümcemgillere" :)


Topuklarım çok yüksekti, rahat hareket etmemi, oynamamı engelledi. Ama yanıma alternatif bir ayakkabı daha götürdüğüm için tebrik ediyorum kendimi :)


Kuaförüm arkadaşımdı. Kendisini uzun zamandan beri tanıyorum ama kuaförlüğü ilk defa nasip oldu, çok da iyi oldu. Tek sorun saçımı bir ay önce kestirmiş olmam ve istediğim modeldeki uzunluğu yakalayamamızdı. Buna rağmen son derece doğal ve beğeni toplayan bir saç oldu. Eline, emeğine sağlık :)


Yeşil istiyordum ve istediğim gibi yeşil giydim :)
Elbisemin modeli alırken çok içime sinmişti. Denediğim diğer elbiseler ya çok sade ya çok kabarık, şaşalı idi. Biraz otantik durması lazımdı. Tül, taş ve çiçek sevdiğim, hareketlendiren ayrıntılardı. Ama çok çabuk kırışan bir model olması beni biraz üzdü. Tamam ordan oraya, çekiştire çekiştire, otur kalk normal ama yinede kumaşını sevmedim. Umarım beğenmişsinizdir :)


Ve saçıma tekrar gelecek olursak...
Yandan dalgalı bir model. Saatlerce dayandı ve bence çok doğaldı. Saçıma aksesuar takmak istiyordum, istediğim gibi bişey bulmak için Eminönünde baya bir dükkan gezdik. En sonunda bunda karar kıldım. Mağazanın ismini hatırlamıyorum ama sırf saç aksesuarları satıyorlar. 


Saçımda konfetiler...
Resimlerin kalitesi çok iyi değil. Daha elime geçmesini beklediğim resimler var, mekana ait ve dış çekim fotoğraflarımız.. Özellikle dış çekim çok zevkliydi. Daha sonra özel olarak paylaşmak istiyorum.


 



Düğünde kesinlikle bi dans kursunuza gitmeliyiz.
Heyecandanmı, yüksek topuklarımdan, uzun eteğimden düşeceğim korkusundamı artık bilemicem birbirimize ahtapot gibi sarılmış, salonda kimse yokmuş gibi sadece birbirimize odaklanarak sade bi ritüel gerçekleştirdik.
Oysaki daha çıkmadan anlaşmıştık, "bak bitiş kısmında böyle dönelim" diye.
Ama tabiki yapamadık :) Nişanlım hadi aşkım dedi ama ben korkudan ı-ıhh diyodum, hani dönerken düşme ihtimalinin düşüncesi bile fena :)




Aksilikler olmaz olurmu. Nişan çiçeğim evde unutuldu mesela, elbisemin askısı koptu, düşmedim ama iki kez sendeledim, istediğim gibi dansedemedim :) ama bunlar o kadar küçük ve önemsiz ki mutluluğumun yanında... 


Deneyimlerle dolu bir nişan oldu.
Bu da düğün için iyi birşey. Düğünde ne kadar rahat oluruz bilmiyorum ama sakin olup, anın tadını çıkarmak en güzeli. 
Detaylar aklıma geldikçe paylaşacağım...
Mutluluk paylaştıkça çoğalır...<3

25 yorum:

Grace Happy dedi ki...

cok mutlu olun ınsallah cnaım

Bak Bu Harika dedi ki...

Allah mesut etsin.

görüşmek üzere
www.bakbuharika.blogspot.com

xcelis dedi ki...

canım kıyafetin saçın detaylar herşey harika özellikle ayakkbın olağanüstü diyebilirim dansı felan geçtimm nasıl yürüdün onlarla =) kocaman bi tebrik benden sana =)
Rabbim mutluluğunuzu daim etsin sağlıkla huzurla inşallah
iyi haftasonları

Unknown dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun, nice güzel günleriniz olsun, ayrıca elbise de çok hoş :)

tubitos dedi ki...

hayırlı olsun canım aksilikler de işin nazarı o kadar olur, önemli olan herşeyin senin içine sinmesi.. tebrik ederim tekrar..

Gurme Şirine dedi ki...

canım hayırlı uğurlu olsun...
Allah mutluluğunuzu daim etsin...
BEN EVLENİRKEN ŞAHİDİM BANA KIYAMET ÖTESİ MUTLULUKLAR DİLEMİŞTİ...
şimdi bende sana aynısını diliyorum...
kocaman sevgiler...............

kozmetikperisi dedi ki...

Cnm Allah tamamına erdirsin,elbisen saçın her şey çok güzel olmuş:) saç aksesuarına ayrıca bayıldımmm.Küçük aksilikleride nazarlık olmuş say:) öptüm çok

Kobicanin Dünyası dedi ki...

Mutluluklar canım,elbiseni ve saçını beğendim,ayakkabıyı söylemiyorum bilee :)

mughetto dedi ki...

çoook çoook tebrik ederiiim. Anılarım depreşti resmen :)) herşey çok hoş gözüküyor. Mutluluklar

SWL dedi ki...

Canım benim allah mutlu mesut bi ömür boyu mutluluklar nasip etsin.
Elbisende ayakkkabında çoook güzel ve yeşil sana çok yakısmış. Su gibi olmuşsun.
Öpüyorum çok.

"www.sevalvemoda.blogspot.com"

lately dedi ki...

Çok güzel olmuşsun canım. Olur böyle aksiklikler. Tebrik ederim tekrardan mutluluklar.......

ZYNP dedi ki...

herşey çok hoş gözüküyor.mutluluklar....

http://zeynepinmutfakmaceralari.blogspot.com/

aysp dedi ki...

hayırlı olsun canım, Allah tamamına erdirsin inş.

Mystery dedi ki...

Elbisen de, saçların da, magnetlerin de, her şeyin süper olmuş :D Nişan dediğin böyle mutluluk dolu olur işte :D Allah tamamına erdirsin artık :D

cecilia dedi ki...

hepinize çok ama çok teşekkür ederim, beğenmenize okadar sevindimki çünkü gerçekten iyimi oldu kötümü oldu hiç emin olacağım bi durumda değilim çünkü :) öpüyorum hepinizi :*

cingifilli dedi ki...

Canım hayırlı olsun.Bir ömür bir yastıkta kocayın inşallah:))Düğün için dans dersi alsanızda heyecan aynı hatta daha fazla olacak.Rahat ol bence önemli olan mutluluğunuz;)

Ayshenur dedi ki...

Allahım mutlu etsin sizi yaaa harıkaaaa :* sende harıka gozuykosun ayrıcada yeşil de cok yakışmış bnm kuzuma

sevda s. dedi ki...

Mutluluklar, Allah sevgiyle, mutlulukla tamamına erdirsin. Düğün hazırlıklarında herşey gönlünce istediğin gibi olsun :)

Duygu dedi ki...

canımmm benim çooook ama çoook tebrik ederim.Allah tamamına erdirsin.Hep çook mutlu olun inşallah..Harika görünüyorsun maaşalah sana!!! kimbilir nede güzel bir gelin olursun sen:)öpücükler...

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Allah tamamına erdirsin canım

Gül dedi ki...

Allah tamamına erdirsin canım :) valla nişan bir telaş ama düğün binbir telaş :) ben 2 düğünü zor atlattım :) 1 düğün bitti diye sevindim birde ikincisi çıktı başıma eşim sayesinde :)

aşgaane dedi ki...

bi süredir yoktum, bütün postlarını keyifle okudum, heyecanına ortak oldum ve senin adına çok ama çok mutlu oldum cecicim:)

sen bu mutluluğu fazlasıyla hak etmiştin... 2010dan beri "bize güzel haber vermen yakındır" diyodum sana, nihayet beklediğim haber geldi:)

çok güzel olmuşsun canım, yüzün hep gülsün,sen hep mutlu ol:)

pempe gönlüm sende dedi ki...

canım benim allah mutluluğunuzu daim etsin:) çok güzel olmuşsun:) bende aynı heyecanlar içindeyim şu sıralar:)

Unknown dedi ki...

çokk ama çok yakışmış bitanem eminim gelinlik daha çok yakışacak gülen yüzün hiç solmasın:-*

üzüm kuşu dedi ki...

kuzummm Allah tamamına erdirsin darısı olmayanların başına:)) ayakkabının altına benim adımı da yaz olur mu şöle kocaman o süslerden bende isterim amaa

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails