Volkan Kona(ş)k :)

27 Haziran 2012 Çarşamba
Şarkı söyleyen herkes şarkıcı olabilir. Ama her şarkıcı sanatçı statüsüne sokulamaz bence. Çünkü sanatçının görevi şarkı söylemekten ötedir. Sanatçı fikir adamıdır, duygusaldır, memleket meselelerine duyarlıdır, örnektir, modeldir. İşte Volkan Konak da öyle biri bana göre...



O yüzden bu konseri kaçıramazdım ki kaçırmadık sevgiliyle. O "kadınımm" "sevgilimmm" dedikçe, sesinin tonundaki, tınısındaki aşkta, romantizmde kaybolduk biz de. Sadece şarkıların sesi gelmiyor o adamdan, hayata dair herşeyi buluyorsunuz, sanatçı olmak da böyle bir şey işte.  O yüzden Volkan Konak performansı hayatta bir kere de olsa canlı tadılmaya değer...



Aşkın bir içkisi olacaksa o da şaraptır...hem de kırmızı :)


"BiZ"



Ne giymişim bakalım hadi..



T-boxtan senenin başında aldığım elbiseyi ikinci gez giydim...


* * *


Ve hoş bir akşamı daha geride bırakmış olduk Volkan Konak'la..




7 yorum:

darkolivee dedi ki...

ben de bayılırım volkan konak'a amabirtürlü canlı dinlemek kısmet olmadı her defasında bir engel çıktı, ne güzel bir gece geçirmişsin, elbisenin renk geçişleri de çok hoş

sevgiler

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Volkan Konak Ankara'ya geldiğinde biz de gittik eşimle, dediklerine katılıyorum bu adam çok farklı bir sanatçı... Canlı performansı, o yorumları muhteşem :D

"Kadınım" demesini çok seviyorum ben de :D

Sevgiler...

cecilia dedi ki...

darkolivee: teşekkür ederim elbisemi beğenmene sevindim, inşallah kısmet olur da canlı olarak dinlersn biz çok büyük keyif aldık, sevgiler..

Sibelin Hobi Dünyası...; Kendine has bir yorumu, tarzı var gerçekten, etkilenmemek mümkün değil, bu da onu özel ve değerli kılıyor bizim gözümüzde..sevgiler..

senem dedi ki...

volkan konak gerçekten mükemmel bir sanatçı :) bayılıyorum sesineee yorumuna sende pek cicisin kuzum benim

sevda s. dedi ki...

Çok güzel olmuşsun ki sen :)
Volkan Konağı en çokta tavırlı duruşundan severim, Atatürk'ü sevmeyen beni dinlemesin der mesela. Seyircimi kaybedeceğim demez, adam gibi adamdır :)

Unknown dedi ki...

volkan konağın sesindeki hüznü çok seviyorum bende ama senden gözlerini alabilenler dinleyebilmiştir ancak,çok hoş gözüküyosun canım benim<3

Unknown dedi ki...

Volkan konağı bende çok severim güzel bir akşam olmuş.Elbisende çok yakışmış

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails