Adet Yerini Bulsun Diye...

12 Haziran 2012 Salı
İşin içine girince öğreniyoruz adetlerimizi, gelenek, göreneklerimizi...
Ve nişan bohçamız geldi...
İçindekileri seçmek çok zevkliydi..
Ama içindekiler bana özel, göstermeyeceğim...:)
Sandığın süslemesine bayıldım.
Sandığımızın içinde aynı renkte modelde küçük bir sandık daha var, makyaj malzemeleri, bakım ürünleri  için. Terlik,ayakkabı, pijama, çamaşır, havlu vs. vs..
Hepsi çok güzeldi, özenle hazırlanmıştı.
Ayaklarımın yerden kesildiğini hissettim ve duygulandım tabiki...
Çok güzel adetler bunlar lalalalayy lalalayy :)











Bohçayla gelen sürprizim.. 
İkimizin çerçevelenmiş resmi...<3
Ne de tatlı çıkmışız :)

16 yorum:

Beyaz Bezelye - Bugy dedi ki...

Ayakların hiç yere değmesin :) Allah tamamına erdirsin Mutluluklar :)

Özlemden dedi ki...

İnsan işin içine girmeden bu tür adetleri gereksiz görebiliyor.Ama hiç de öyle değil.Sadece sana özel hazırlanmış bissürü hediye...bunun nesi kötü olabilir ki!Damat bohçası hazırlanırken de çok eğlenmiştim ben...dediğin gibi güzel gelenekler bunlar...
Tüm hediyelerini sevgiyle kullan, hepsi eskisin ama sizin sevginin eskimesin:))))
sevgiyle!

pembe mor alg dedi ki...

canm nişanına 2 gn lamş şimdiden şansn bol olsn öpüormm

Unknown dedi ki...

bohçaların çok güzell:)
umarım bu duyguyu bende tadarım:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım mutluluğunu buradan hissettim. çok yakın zamanda yaşadım senin yaşadıklarını. allah hiç mutluluğunu eksik etmesin canım.Sevgiler

lately dedi ki...

Çok ciciler.... en güzelleri senin olsun çok çok mutlu ol, herşey istediğin gibi geçsin bol bol tadını çıkar bu sürecin....

Atolyekedi dedi ki...

Canım Allah mutluluğunuzu daim etsin. Herşey gönlünce olsun

senem dedi ki...

ÇOK GÜZEL hepsi :) biz gelenekleri yerine getirmek için belli başlı şeyleri aldık :)

nily21 dedi ki...

hep böyle mutlu olmanı dilerim...
www.trendyandfriendly.blogspot.com

AsOrTiK dedi ki...

herşeyi mutlu günlerde kullanmanı dilerim.
bugün nişanın var, çok telaşlı olur, bir o kadar da keyfli.
şimdiden tebrik ederim seni:))
sevgilerimle

Unknown dedi ki...

allah tamamına erdırsın cecılcım :)) hep boyle guzel gunker yasayasın:))

MAVİ TUTKU dedi ki...

Mutlu sevgi dolu günlerde kullanın.:)

Shimizu Zen dedi ki...

Çok mutlu ol inş,Allah tamamına erdırsın :)
Bu arada blogumda 2 çekiliş bırden var beklerim.
http://myshimizu.blogspot.com/2012/06/kimler-dvd-ister-bir-cekilis-daha.html

sevda s. dedi ki...

Mutluluklar canım. Allah keyifle mutlulukla tamamına erdirsin :)

Mystery dedi ki...

Senin böyle mutluluk dolu yazılarını okumak harika :D Umarım hep böyle mutlu olursun canım benim. Süslemeleri de pek güzel olmuş :D

secilgil dedi ki...

gelen çamaşırlarını bile sergileyenlere sinir oluyorum bohçayı açmadığın için aferin bunlar tabii ki çok özel :))

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails