Benden Haberler...2

4 Temmuz 2012 Çarşamba
Arkadaşım tatil dönüşü hediye olarak getirdi bu magneti.
Buzdolabımız dünya haritası gibi olacak..:)
İnşallah bize de nasip olur Yunan adalarını gezmek...
Şaka maka bu sene tatil yapacağım meçhul benim..
Denizin dsini duyup, mavisini görünce içimi hüzün kaplıyor..


Evlilik arifesinde olduğum için yavaş yavaş mutfak işlerine el atmaya başlıyorum.
Tabi şimdi bunu gösterip yemek yaptım demiyorum, yemekten saymıyorum ama canım çok kızartma çekince anneye söylemedim bu kez, kendim hazırladım.. :)


Çeyiz hazırlıkları devam ediyor..
Yemek takımları, tencereler, çatal kaşık setleri vs. gibi büyük parçalar alındı.
Artık keyfimize göre ufak ayrıntılarla, detaylarla ilgileniyoruz.
Cam Dünyasına uğrayın derim. Çok cici ve kullanışlı ürünler bulmanız mümkün.
Şu tavanın minikliğine, sevimlilğine bakarmısınız :) Ne pişirilir ki bunda? :)


Bunlar da kendim için..
Softone'dan aldığım fularlar... Yazın da fular takılabileceğine kanaat getirdim hastalığım sayesinde. Bunun akşam serinliği var, boğaz ağrısı var..


14 yorum:

Özlemden dedi ki...

o tavayı sırf süsü için bile almalı :))))
güzel günlerde kullan canım!

Kuzununannesi dedi ki...

ay o tava ne sevımlı oyle ham yapmalık gercekten :)) magnetını ve sallarını gule gule kullannnnnn

Rainbow Gatherer dedi ki...

şimdiden mutluluklar dilerim :)
banada beklerim =)

sevda s. dedi ki...

Kızartma harika görünüyor, ellerine sağlık. Tava da çok şeker, sos tavası olabilir, hımm, bilemedim ki :)

Kübra'nın GÜNLÜĞÜ dedi ki...

çok beğendim tavanı canım:))kırmızı kırmızı:)
iyi günlerde kullan canım:))

Ioana Carmen dedi ki...

so cute!

- Fashion Spot -

assortiek dedi ki...

:)neler kaçırmışım ben neler
çok tebrik ediyorum canım allah hayırlısı ile tamamlamayı nasip etsin evlilik adımlarınızı,bazen yorucu gelicek ama düğün ertesi herşeyi çok eğlenceli ve özel hatırlıcaksınız.

cecilia dedi ki...

ozax: minik olan herşey cazip geliyor bana :) kullanmasam da dursun bi köşede dimi :)

Kokosss ;)))kelebek; hehe evcilik oyuncağı gibi yavru tava :) Teşekkür ederim cnm..

Rainbow Gatherer: Teşekkür ederim, hoşgeldin ve ben de geldim bile :)

sevda s. Çok sağol tatlım, evet ya sos tavası çok iyi fikir ;)

Kübra'nın GÜNLÜĞÜ: Kırmızı olması ayrı bi hoşluk zaten çok teşekkür ederim :)

AssoRTieK: evet cnm nişanla düğün arası kısaysa daha zor oluyor, neye başlıyacağını, nasıl yetişeceğini düşünüp kalıyosun öyle ama aynı zamanda mutluluk verici, o gün gelsin hayırlısıyla inşallah..

üzüm kuşu dedi ki...

kuzumm senin ilk yorumundan sonra yazdım yazıyı inan döncem inşallah bende sahalara :) canım takipteyim her daim:) öpüyorum kocamannnn

secilgil dedi ki...

aman dikkatli ol aynen o tava gibi dibi dar bir tavada aynen yukardaki kızartmanın şakşuka versiyonunu sevgiliye yapıcam derken yağ ayağıma devrildi :(
hala sövüyorum.. ben de yaz okulunda takıldığım için yemek denemeleri yapıyordum :) aslında becerikliyim ama ilk defa böyle bir dikkatsizlik yaşadım tava saplarına dikkat sonucu çok vahim :(
en keyifli kısmı çeyize küçük parçalar eklemek hayırlı olsun hepsi :))

Shimizu Zen dedi ki...

Selamlar benım blogumda da güzel hedıyler var. Beklerim.
http://myshimizu.blogspot.com/2012/06/markozi-age-kozmetik-sponsorlugunda-bol.html

cecilia dedi ki...

cemre: bekliyorum bitanemm çabuk ol ama :)

Secil: Uff çok kötü olmuş zaten yemek işlerinde en korktuğum yanma olayı, neyse adaşım geçmiş olsun, evet keyifli gerçekten, teşekkür ediyorum :)

Shimizu Zen: teşekkür ederim yarışmalara katılmıyorum ama bloğuna geleceğim :)

Mystery dedi ki...

Canım benim, çeyiz de alırmış bi bak :D

Pinarissima dedi ki...

Bloğunuza bayılıyorum :) Ben de seni bloğuma beklerim, sevgiler..

nymphatthelake.blogspot.com

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails