Hayat Gailesi...

17 Temmuz 2012 Salı
Nişanla düğünün arası az olunca herşeyi yetiştirmek, herşeye yetmek daha da zorlaşıyor..
4 ayımız var...Henüz ev bakıyoruz. Evimizi aldıktan sonra mobilyalarımız, halılarımız, perdelerimiz. Belki içine tadilat bile gerekecek. Daha gelinlik denemeye başlamadım. Sabırsızlanıyormuyum, evet ama bir yandan da bu tatlı anların rahat rahat tadını çıkarmak istiyorum...



Ufak bir kaçamak da istemiyor değilim bu yoğunlukta...


Yine benim ellerimden çıkma nacizane tavuklu ve patatesli börek..
Biraz kuru oldu ama yine de fena değildi..


Bitirdiğim ürünlerden oriflamein vücut kremi ve duş jelini çok beğendim.
Syoss şampuan bitmedi aslında neredeyse yarısı duruyor. Ama daha fazla katlanamayacağım, kesinlikle fiyasko...


Bunlar da yeni deneyecek olduklarım...


Keşke solmasa çiçekler hiç...
Atmaya kıyamadıklarnızı kurutuyomusunuz siz de benim gibi :)




Nişanlı olmak artık herşeyi "çift" düşünmektir..


Ne bilim işte özetle hayat gailesi... :)

12 yorum:

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Haklısın canım nişanlı olmak herşeyi çift düşünmektir :)
Bu koşturmaca içinde dilerim hakkında hayırlı olan ne ise karsına cıkar..

pembe mor alg dedi ki...

:)canm benm kolay gelsn sana

Özlemden dedi ki...

kolay gelsin canım, olsun herşey sırayla bir bir çözüme ulaşacaktır:)))
Sonra keyifle geriye bakıp gülersin bu hallerine:)))
Syross şampuanı ben de denemek istiyordum ama almam bundan sonra, iyi diyen bile yok yani!
Pantene Aqua light iyidir bak, yani ben çok sevmiştim :))))
sevgiler!

chunlibeauty dedi ki...

Tatlı telaşeler başlamış demek ki :D Dediğin gibi keyfini çıkart bu anların.. Kimsenin seni üzmesine de izin verme herşey gönlünce olsun :)

nily21 dedi ki...

herşey o kadar hızlı ilerliyor ki..arada minik molalar verip yaşadığın anın tadını çıkarmaya çalış..kolay gelsin...
www.trendyandfriendly.blogspot.com

Ezginin Günlüğü dedi ki...

Kolay gelsin canım :) Sonra özleyeceksin bugünleri...

senem dedi ki...

ahh kuşum ne zor o gelinlik faslı vs.
ama tadını çıkar benim gibi aceleye getirme gerçi hemen beğenmekte çok güzel birşe stres yok!

AYrıca oriflame o vucüt kremine bitiyorum

ve ve pantene harka!!

Grace Happy dedi ki...

guzel gunler bunlar kıymetını bılın :)

Kobicanin Dünyası dedi ki...

gelinlik bakmak hem zevklidir hemde bunaltıcı,tadını çıkar bu günlerin :)

Unknown dedi ki...

Ben iki yildir evliyim ama henuz dugun yapamadim :) Sade bir kilise nikahiyla evlendim.Burda dugunu kiz tarafi yapiyor :) Ben de ha bu gun , ha yarin derken oglumu kucagima aldim.Simdi onun ele avuca gelmesini bekliyorum.Bu anlarin tadini cikar herkese nasip olmuyor.

Boregin cok lezzetli gorunuyor ellerine saglik..

Kuzununannesi dedi ki...

ohh o borekler olsada yesem..nısan dugun en keyflısıdr tadını cıkartın ve umarım hersey gonlunuzce olur

sevda s. dedi ki...

Börekler harika görünüyor, Syoss gerçekten de fiyasko.
Düğün hazırlıkları için de kolay gelsin :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails