Tatil Ayrıntıları...

4 Ağustos 2011 Perşembe
Hayat bazen ayrıntıda gizlidir. Mutluluk da öyle..Ve tabii tatil de..

Hiç üşenmedik, oturup bir tencere yaprak sardık. Böyle tatil nerede görülmüş, evde bile yapmadık bu kadar işi :)

Böyle bir elle bitemedim, okeyimiz de var ama şans işte olmayınca olmuyor...


Bandırma'da kardeşimin öğrenci evinde kaldık. Ben daha derli topluydum sanırım. Sadece saç maşam koltuğun üzerinde ayakkabılarım yatağın üzerindeydi :)
Odasını ele geçiren arkadaşımın yarattığı kaos bu..Resmi görünce inanamadı kardeşim kendi odası çalışma masası olduğuna, ama hem dağıttık hem topladık. Zira öğrenci evlerini bilirsiniz, hep fenadırr :)



Denizden döndükten sonra akşam yemeklerimizi hazırlayıp pişirene kadar saat epey geç oluyordu. Çorbamızdan, etimizden, pilavımızdan, salatamızdan da hiç taviz vermiyorduk.
Bir güncük de sağlıksız beslenelim dedik kaçamak yaptık, ateş bizi çağırdı; gittik; Bize her yer burger!


Oldukça hayvansever bir şehir burası. Sahil yolunda balıkçıların maskotu kediler, peşimize takılıp sevgi gösterisinde bulunan köpekler. Ne çok köpek besleyen vardı, sokaklar cins hayvan kaynıyordu. Biz de durup sevmekten geri kalmıyoruz tabiki..   


Var mı tatil gibisi?
Yok bence.. ;)

12 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

ayy ne güzl bronzlaşmısınız öyleee!! bayıldımm çok güzel bi tatil kıskandım vallaa :)

Şerife dedi ki...

tatiliniz baya bir eğlenceli vede ilginç geçmiş özellikle sarma kısmı :)

Nisamu Style dedi ki...

Tatiiliniz bayağ eğlenceliymiş,ne güzel.Yalnız o odanın hali ne öyle korkunç:)))

mavi dedi ki...

:))
ama sarma olmazsa ben o tatile tatil demem :))))

lately dedi ki...

Kalabalık geçirilen tatil daha bir eğlenceli oluyor.
Öğrenci evi deyiminin hakkıda verilmiş ayrıca........ :D

aysun dedi ki...

Kardeşinin odasında takılı kaldım :) dağınık ev görmüştümde bu 10 numara dağınık demek ayıp olur :)))) tatilin çok eğlenceli geçmiş darısı seneye diyelim :))

tubitos dedi ki...

yok valla canım ne güzel eğlenmişsiniz =) öğrenci evimi özledim fotoları görünce :D

sevda s. dedi ki...

Becerikli kızların tatili başka oluyor dedim tam sarmaları görünce, sonra odayı gördüm şok oldum :)
Olsun, kafa dengi insanlarla olunca tatil güzeldir

Mystery dedi ki...

ay yok tabii ki :D valla hayatın tadını çok güzel çıkartıyosun ceci braaava! :D

cecilia dedi ki...

Mia Wallace: Teşekkürler tatlım, bende sevdim bu halimizi, darısı başına cnm.

Şerife: Evet hiç sıkılmadık, sarma bambaşkaydı ya ;)

nisamu: teşekkürler, dimiii ama öyle kalmadı tabii :)

mavi: yaniii dimii, biz onu beache götürüp yedik bidee haha :)

lately: Evet dört kızdık, kardeşimin öğrenci arkadaşları da zaman zaman eşlik edince baya eğlenceli geçti.

@ysun: haha çekinme cnm çekinme haklısın berbat bi görüntü :) ama benim diil arkadaşımın valla :)sağol cnm inş.

tubitos: anlıyorum cnm seni çok ayrı bişi o :)

sevda s: hahaa ya aslında amaç çalışma masasını dolap niyetine kullanmakmış, elbiseleri tıkmış hatun, olsun olur öyle :)

Mystery: Tatlımm benimm senin yerin daha güzel, gelirsem oralara senlede yaparız bi keyif olmazmı? :)

Mystery dedi ki...

ay tabii kiiiii :D mutlaka haber ver :*

aşgaane dedi ki...

tatilde dolma sardınız ha:) oğlum olsun seni alacam becerikli cecim benim:)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails