NOWADAYS..

11 Ağustos 2011 Perşembe
Bu aralar günler oldukça yoğun ve yorucu geçiyor..
Ayrı ayrı post hazırlayamıyorum, o yüzden topluca ne yaptığımdan bahsedeyim istedeim..

Ne yaptım, ne yedim?

İlk gördüğüm andan itibaren bayıldığım ve artık dayanamadığım bu güzelliği uygulamaya koyuldum, Halleyli Pasta yaptım.
Hem kolay hem lezzetli. Görüntü konusunda pek tatmin olmadım,vasattı, ilk kez yapışıma verin. Ama tadına diyecek yoktu cidden. Ben sadece bir dilim yedim ama evdekiler bayıla bayıla bitirdiler.
Ben file fıstık bulamadığım için ceviz içi serptim üzerine, hindistan cevizi, fındık, fıstık arzu ettiğiniz şekilde süsleyebilirsiniz.

Bu aralar favorim.. :)


Ne sürdüm?

Makyaj olarak neler kullandığıma gelirsek; Hatırlayacağınız gibi tenime çok çok koyu gelen MAC fix pudrayı bronzer olarak kullanma umuduyla yaza bırakmıştım. Ama şimdi resmen tüm yüzüme pudra olarak uyguluyorum, oldukça doğal duruyor. Koyu mavi farı da bronzluğuma yakıştığı için bu ara kıyafetime de uydukça severek sürüyorum. Neden bilmiyorum ama allık sürme gereği duymuyorum ve dudağımda da sadece parlatıcı veta nude tonlarda ruj oluyor.
Son zamanlardaki makyaj formatım resimdeki gibi..



Alix Avien15 Numara
Bu ojenin rengine bayıldım. Pembe,lilamsı böyle gül kurusu gibi çok şeker ama ağır da bir havası var. Marjinal bir renkten çok kırmızı, pembe, beyaz gibi klasik ve asil bir oje duruşu var,pek sevdim..


Gliss'i hepiniz biliyorsunuz zaten. Tatilden sonra yıpranmış saçlarımla ilgilenme vaktim geldi tabii.
Yanında duran güzelliği ise tesadüfen bulmuş olmama bi hayli sevindim.
Sevgili Bilgen bir videosunda o kadar çok övmüştü ki kesinlikle almalıydım ama hiçbiyerde rastlamamıştım. Tesadüfen görünce hemen aldığım ve dediği kadar var, kesinlikle harika bir koku, harika bir kalıcılık, kısa sürede bitircem gibi, sıkmadan duramıyorum, yani anlayacağınız bir deodoranttan çok daha fazlası :)



Ne giydim?

Ofiste her gün bu moddayımm. Ayakta sandalet, elbise veya etek.
Mango'dan yeni aldığım beyaz eteğim efil efil, üstüne uydurduğum bir t-shirt ile sık sık giyiyorum. Ne olur ne olmaz, ani bir toplantı çıkar diye topuklu ayakkabılarımı yanımda götürüyorum.


Ne aldım, taktım?

Bandırmada ne alırsan 1 TL bijuterisinden aldıklarım..


Az şey aldığımı düşündüm. Öyle güzel şeyler vardı ki...İlaç kutusuna bayıldım özellikle..


Nereye gittim?

Geçen pazar arkadaşlarla bowling... Dört kişiydik, İkinci oldum, buna da şükür..

Bunun dışında akşamları fırsat buldukça yürüyüş bazlı bol bol spor, ve çalışma olarak geçiyor günler..
Çok yakında çıkılacak bir tatil daha var. İzne çıkmadan önce işlerimi halletmeliyim..
Bana kolay gelsinnn.. :)

12 yorum:

tubitos dedi ki...

halleyli pastayı denemeliyim. şimdiden iyi tatiller tatlım

moda_kesh dedi ki...

pasta enfes olmuştur tadını tahmin edebiliyorum sende acayip formdasın canım maşallah ne güzel brozlaştın ben hala bembeyazım :)

kozmetikperisi dedi ki...

Ceci'cimm ellerine sağlık,farın rengine bayıldım sana çok yakışmış.İnsan güzel olunca her eşy yakışıyo tabi maşallah cnm benim :) bu arada yeni aldığın takılarını güle güle kullan ama o ilaç kutusuna hiç ihtiyacın olmaz inşallah.Vitamin kutusu yaparsın onuda :)

Un peu de tenue ! dedi ki...

Canim bir tatli hastasi olarak, canim çekti, bence nefiiisss görünüyor ^^ Ayrica mavi farini begendim, tenin bronz oldugu içinde sana çok yaki$mi$ ! Nude parlaticida çok güzel duruyor :)

Öpüldün tatlim

BÜTÜ dedi ki...

pastayi kesin denemeliyim,ojelerini makyajini sevdim:)

Ezginin Günlüğü dedi ki...

Makyajın çok güzel görünüyor tatlım :) Tatlıda öyle,vasat falan değil :) Öpüyorum kocaman

Sevgiler

www.esraezgiyaman.blogspot.com

Adsız dedi ki...

herşey çok güzel cicileri güle güle kullan.Far'ın rengine bayıldım canım

senem dedi ki...

ne alırsan 1 tl süppermiş öyle uydurukta değil :)

Gliss den almayı düşünüyorum bende bakalım nasıl olacak

sevda s. dedi ki...

Mavi farına, pembe ojene ve takılarına bayıldım :)
Yorucu geçen günlerin için kolay gelsin sana.

sevda s. dedi ki...

cecilia'cım, ben de bir mim'in var :)

cecilia dedi ki...

tubitos: hemen dene tubitomm çok pratik, sağol cnm ;)

moda_kesh: cnm benim sen beyaz halinle de çok güzelsin, teşekkür ederim ama bakalım bu bronzluk ne zamana kadar sürecek :)

kozmetikperisi: sağol pericimm beni şımartıyosun, ilaç kutusu yanımda taşıyacağım küçük küpeler için kutu olcak sanırım, mucxx tatlım..

Un peu de tenue ! güzel yorumların için çok teşekkür ederim tatlımm, öptümm seni :*

BÜTÜ; dene cnm bayılacağından şüphem yok ;)

'Ezginin Günlüğü': Çok incesin cnm teşekkür ederim, bende öpüyorum seni :*

Esinti: teşekkür ederim tatlım, far flormar rengi itibariyle benimde favorim ;)

*ssdesignbutik: evet ama daha güzel şeylerde vardı almadığım için pişmanım şimdi :)

sevda s.; teşekkürler tatlım beğenmene sevindim ;)

Duygu dedi ki...

uu pastayı ilk fırsatta deniyorum cecim,eline sağlık harika görünüyor...ayrıca kırmızı beyaz kombinine bayıldım,bronz tende ayrı güzel durmuş gerçekten...sandaletlerde çok cici bu arada...

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails