ElbiseMania!

5 Ağustos 2011 Cuma
Bu yazım elbiselerle geçti diyebilirim..
Özellikte tatilden döndükten sonra, iki hafta oluyor, pantolon giymedim hiç. E bronzluğum geçmeden istifade etmek lazım ama dimi?
Yazın bembeyaz bacaklardan ziyade bronz bacağa etek, elbise çok yakışıyor kuşkusuz, ufak ufak tüyleriniz, izleriniz bile olmuyor, pürüzsüz bi görüntü.. O halde açılana kadar giymeye devam..

Bandırma'da moda konusunda İstanbul'u aratmıyor. Kızları çok güzel bikere ve gerçekten iyi giyiniyorlar. Butiklerine bayıldım, indirime de gidilmiş, fiyatlar çok iyi, o kadar şey beğendim ki dayanamayıp resimlerini çektim..

Bu şekermi şeker elbiseye bayıldımm, resmen gözüm kaldı..



Bu da ayrı bi güzellik! :)

Bu model burda da var sanırım görmüş gibiyim, ama sizce de çok şirin değil mi?


Vee Beyaz puantiyeli kırmızı, kemerli şort tuluma aşıkk oldummm.. Valizimde yer olmadığı ve burdada benzer bişey bulurum umuduyla almadığım için pişmanım diyebilirim...


Son olarak bizim de elbiseli bi resmimiz gelsin efenimm..Burda daha ilk günümüz olduğu için bacaklarımız sütten çıkma ak kaşık modunda :)


17 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Çook güzeller, bayıldım hepsine :))))

sevda s. dedi ki...

Elbiseyi yaz kış severim :)
Senin elbisen de çok güzelmiş canım :)

Adsız dedi ki...

:) sütten cıkma ak kasık halin bile güzel :) ben en cok 2. elbiseyi begendim.

Un peu de tenue ! dedi ki...

Canim 3üncü resimdeki elbise, kat kat olan, harika görünüyor :) Sanada bu tarz elbiseler yaki$iyor, çok güzel olmu$sun tatlim ;))

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ilk elbıse gercekten cok güzelmiş ya.
tam iste4diğim gibi.
ama taaaa bandırma da

kozmetikperisi dedi ki...

Bende bu yaz hep elbise giydim :) En baştaki elbisenin rengi ne güzelmiş öyle ama senin elbisende çok hoş güle güle giy cnm:)

cecilia dedi ki...

Selin Ergeçer; Teşekkürler selincim beğenmene sevindim ;)

sevda s. kışın pek değişik model bulamıyorum elbise de bide pantalon daha işime geliyor ozaman heralde, teşekkür ederim şekerim.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan: Handancım beni şımartıyosun cnm çok teşekkür ederim o senin güzelliğin, inceliğin, mucx :*

Un peu de tenue ! Evet tatlım kat kat parçaları çok seviyorum ben elbise olsun etek olsun, yakıştırmana sevindim, pantalona nazaran elbiseyi daha yakıştırıyolar bana.

KOVA KADINIYIM BEN; dimii bende çok beğendim ya burda hiç bu tarz bişi görmedim fiyatıda 59 yada 69 TL gibi bişidi sanırım, yani elbisenin kalite kumaşına göre çok çok iyi.

kozmetikperisi: Çook teşekkür ederim perimm sağol cnm bu arada sana hep yorum yapmak istiyorum ama bi türlü izin vermiyor sistem anlamadım gitti :(

Mystery dedi ki...

en sevdiğim kıyafet elbise benim. şu 3. pembe etekli elbiseden bende de var :D farklı renkleri ama. bayılıyorum elbiselere ben, hayatımı onlarla daim ettirebilirim :D

Elifinelizi dedi ki...

Elbisler birbirinden cici gerçekten .
Ahhh be şekerim ben artık barıştım beyazlıkla . Bronzlaşıcam diye lekelerle buluşunca herşey anlamını yitiriyor :S beyaz am en azından pürüzsüzdüm . Şimdi alacalıyım hihihiii

Ayshenur dedi ki...

sütten cıkma ak kasık halin buysa ben beyaz tenlisi öliim latino güzelim benm:)elbise candır ya efil efil giy onları tabiki oh mis!

tubitos dedi ki...

canım elbisen çok yakışmış çok cici olmuşsun

aşgaane dedi ki...

ben tatile gittim geldim ama bacaklar hala süt beyaz:) çok beyazım napayım ve tatilim aylarca da sürse bacaklarım bronzlaşmıyo, buna rağmen yazın elbiseler benim de favorim ama bi de uçuşmasalar:) her iki elimle eteği tutarak yürümeyi hiiiçç sevmiyorum! :)

ikinci elbiseyi çok beğendim ben. senin üstündeki de çok güzelmiş hani:)

BÜTÜ dedi ki...

Bu sicaklarda en iyisi elbise,elbiseni cok begendim,cok tatli olmussun:)

Evy dedi ki...

cok cici bu elbiseler! bayildim!
http://maffionista.blogspot.com/

cecilia dedi ki...

Mystery: Aynen gizim ya tek parça, giy çık, en rahatı, sanada çok yakışıyoo ;)

Elifinelizi: Hadiya bende bronzluk hastasıyım cnm işte tenden tene farkediyor, geçer en kısa zamanda cnm zaten iki üç yıkamadan sonra açılma başlıyor..

Ayshenur: Haha haklısın cnm ben sizin yanınızda rihanna kalırımm, evet kuzu sende giyy hepimiz giyekk :*

tubitos; tatlımmcım beğenmene çok sevindim, çok sağol ;)

hayat güzel; bacaklar en zor bronzlaşan bölge ama çok açık tenliler için daha zor tabiki, ya sorma tatlım rüzgar var bu ara ve bi kazaya mahal vermemek için bende dikkatle çabalıyorum :) teşekkür etttimm :*

BÜTÜ; Dimi cnm aynen öyle, teşekkür ettimm :*

Evy: Çok teşekkür ederimm ;)

Adsız dedi ki...

çok güzel hepsi,ben de hep elbise giyiyorum :):)

Adsız dedi ki...

waww ! çok yakışmış .çok beğendim =) sevgiler

http://habinos.blogspot.com/

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails