Ceci @ Kapadokya!

21 Ağustos 2011 Pazar
Her seferinde aşık oluyorum.Bu üçüncü gidişim oralara. Her seferinde daha fazla tat alıyorum. O büyülü, mistik atmosfer beni sarsıyor derinden. Dönmek istemiyorum hiç İstanbul'a...

Öyle büyük bir tarihimiz, kültür zenginliğimiz var ki dünya görmeye geliyor merakla, büyük bir zevkle.
Ama biz görmüyoruz. Bence Türküm, Türkiyede yaşıyorum diyen herkes bu zenginliği kendi gözleriyle görmeli, bu kültür lezzetine varmalı..


Tarih kokuyor her taş, her kaya, yerler, ağaçlar, gökyüzü bile başka bir zamanın havasını muhafaza ediyor, bulutlar başka, güneş başka..





Medeni, çağdaş, güleryüzlü insancıl turist kardeşlerimiz.
Kimse kimsenin hakkını gasp etmiyor, kuyrukta kimse kimsenin önüne geçmiyor, içerden çıkmadan dışardakiler içeri girmeye uğraşmıyor, stop diyorlar ve duruyorlar. Disiplin ve empati anlayışlarına hayran olmamak elde değil.












Çok masalsı geliyor bana buralar, sanki periler diyarı...


Peri bacalarımız boşa değil, bi anlamı olmalı...
bi anlamı var zaten...


Aşağıya bakıyor ama düşecek gibi olmuyor insan, uçacak gibi oluyor, dedim ya masası bir yer burası, sanki burda herşey sihir, herşey mümkün gibi..

Ve bu güzelliklerin tadına bakan mutlu Ceci...




Tatil anılarımı yazmaya devam edicem.
Çok memnun ayrıldım oralardan çooook.
Umarım herkese nasip olur oraları gidip görmek...
Dünyanın bir ucundan gelenleri gördükçe bu çok da zor olmasa gerek..öyle dimi?

8 yorum:

Mystery dedi ki...

ay süpeer! ben hiç gitmedim oraya biliyo musun :( çok istiyorum ama. mutlaka gidicem bi gün inşallah :)

aşgaane dedi ki...

ben hiç gitmedim bikaçdefa niyetlendik bekarken ailemleamahepbi aksilik çıkıp erteledik.. artık sonbahar ya da ilkbaharda eşimle gitcez inşallah:)

cecilia dedi ki...

Mystery: Gidersin gizimm inşallah al tarığı iki günlük turlar var bas git cnm :)

hayat güzel: eşinle muhteşem bir gezi olur cnm, mutlaka gitmelisiniz ;)

pembe mor alg dedi ki...

özgür kız olmuşun;)

milky dedi ki...

herkesin görmeini diliyorum. Doğa harikası ve çok farklı bir yer.
havasıda çok güzel buzz gibi serin ve tabii yemekler :)

cingifilli dedi ki...

çok severim oraları.sende iyi gezmişsin:))

assortiek dedi ki...

banada gitmek nasip olur inşallah:)

Petrl dedi ki...

evet buralarimiz cok güzeldir bende GÖREMELIYIM heryeri gezdim gördüm yer alti sehir de cok güzel .. ellerine saglik
saygilarimla .. HATICE
http://petrolmavilim.blogspot.com/

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails