FLORMAR COŞKUSU...

30 Eylül 2009 Çarşamba
Dün Makyaj Günlüğü bloğunda sevgili Hacer'in paylaştığı haberle ilk defa flormarın web sitesinden ürün sipariş etmiştim. Ve ürünler bugün öğlen geldi. Çok hızlılar doğrusu.

30 TL ve üstü alışveriş yapanlara siyah, şık ama öyle resimdeki gibi devasa değil küçük boy bir makyaj çantası hediye veriliyor, ayrıca kargo ücretsiz. Çok ilgili, güvenli, hesaplı bir alışveriş oldu.

Siz de sitesine girip takip edebilirsiniz, çeşit çok yok ama yine de kaliteli, alınası ürünler mevcut.


  • Flormar Dipliner

  • Flormar Siyah Eyeliner Kalem

  • Flormar Turbo boost x5 Maskara
    Flormar Selection Ruj-048

  • Flormar Great Look Ultra Black Eyeliner
Bu 5 ürüne toplam 35 TL verdim.

Maskarası çok hoşuma gitti, gerçekten de turbo bir dolgunluk verdi kirpiklerime. Ruj konusunda da yanlışlık yapmışım 47 seçeceğime 48 numara seçmişim, istediğim pembe tonlarında bi renkti ama bu rengi sürdükten sonra iyikide yanlışlık olmuş dedim. Diğerlerini gözümde henüz demedim, ama yumuşak uçlu kalemler ve eyeliner tam istediğim gibi. Sevdim ben bu alışverişi. .【ツ】

2 yorum:

ebvatathemua dedi ki...

Güle güle kullan. Diğer markalar da böyle online alışveriş siteleri açsınlar artık.Bravo Flormar!a

cecilia dedi ki...

teşekkür ederim, online alışveriş ilk defa yaptım desem inanırmısınız bilmem ama güvenemiyordum, istediğim gibi çıkmaz endişesi vardı, hem bi deneyim istedim, hem de uyguna geldi :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails