Yanan Mim :)

8 Temmuz 2011 Cuma

En çok mimlenen bloggerlar arasındayımdır heralde ki bu son derece memnuniyet verici bişey.
Ama her zaman hepsini yapmamız mümkün olmayabiliyor maalesef.
Yaparım diye unuttuğum bi sürü mim var, olduğunu biliyor ama nerden ve nasıl geldiğini hatırlamıyorum bazen. O yüzden sıcağı sıcağına yapmak en iyisi sanırım..
Bu mim için City's My Life bloğunun sahibesi Mrs. Alanso'ya teşekkür ederim. Mimlenmek güzeldirr.. :)
Mimin konusu biraz enteresan. Allah korusun evinizde bir yangın çıksa tek bi eşya kurtarmak zorunda kalsanız neyi kurtarırdınız diye.
Düşünmesi bile ürkünç değil mi? Ama hepimiz bunu zaman zaman düşünmüşüzdür.
Özellikle de benim gibi biton ıvır zıvırı olup, gerekli gereksiz atmaya kıyamadıklarıyla tam techizat yaşayan kişiler için cevaplanması çok zor bir sorudur bu.
Herşeyin başı tabiki sağlık, canımızı kurtardıkmı yerine konulamayacak şey yoktur.
Bunu düşünerek yerine bir daha koyamayacağım şeyleri alırdım heralde diye karar verdim.  Anılara sadık, saygılı biri olarak da bunun fotoğraflarım olduğuna kanaat getirdim. Dijital ortamda bulunmayan fotoğraflar, albümler... Herbirinde ayrı, bir daha gelmicek bi yaşanmışlık saklı..
Onları alırdım sanırım.
Zaman kalırsa diğer sorulara gerçerdim :) Çantamı özelilkle cüzdanımı (kimlikler, kartlar vs..), cep telefonumu filan alırdım yani.
Aman aman allah göstermesin, böyle felaketler kimsenin  başına gelmesin!
Mimi yapmak isteyen tüm izleyicilerime gönderiyorum..
Muaakk! :*


5 yorum:

moda_kesh dedi ki...

canım çok güzel ve klişe dışı bir cevap fotoğraflar bir yerde insanın geçmişinin somutluğu elle tutulur yanı

cahilin günlüğü ..Menekşe.. dedi ki...

fotograflar çok güzel seçim..kimlik,kartlar dahil herşey yerine gelebiliyor ama tek kopyası sizde kalmış bi anne yada baba ne bileyim hayatınızda iz bırakmış birinin resmi..tebrik ediyorum iyi fikirdi bundan sonra bana sorulursada böyle bir soru cevabınızı çalacağım şimdiden özür..

sevda s. dedi ki...

Hımm, fotoğraflar :) Tühh, bu benim aklıma neden gelmedi. Güzel cevapmış Cecilia'cım :) Allah göstermesin diyelim bi de :(

Mystery dedi ki...

yeni moda bu yangın mimi :D

ser_up dedi ki...

Mrb cnm... Fotoğraflar güzel cevap... fotoğraflar demişken sanırım post unun fotoğrafı büyükçekmecedeki bir otelden... yanılmıorm di mi ?

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails