10,5 Bandırma...:)

29 Temmuz 2011 Cuma
Yine çok güzel ve farklı bir tatil yapıp döndüm bu koca şehre..
Feribottan iner inmez İstanbul trafiği ve sıcağına maruz kalınca üzülerek anladım ki burası orası değil ve tatil bitmiş.
Balıkesir güzel bir şehir. Bisürü tatil beldesi var, canınızın sıkılması mümkün değil bu kentte, yaz cuk oturuyor.
Her ne kadar Bandırmalılar kendini Balıkesirliden saymasa, öyle sananlara tepki duysalar, ayrı bir il olmak için direnseler ve plakalarına 10,5 deseler de..
Bandırma, Erdek, Tatlısu, Manyas..
Biraz daha zamanımız ve imkanımız olsaydı da Akçay, Altınoluk, Avşa Adası..
Alternatif çok yani, tavsiye edilir, edildi bile kimilerine.
Kız kıza geçirdiğimiz güzel bir tatildi. Huzur, özgürlük, keyif anımsatıyor fotoğraflar şimdi.
Daha ilk günden özledim. Kardeşim meğer sen ne güzel bi şehirde öğrenciymişsin.

Bandırmanın çok güzel bi meydanı var ki Türkiye'nin dördüncü büyük meydanı. Sabahlara kadar dolaşabilirsiniz,her gece tavaf ettik, insanlar medeni, rahatsız eden olmuyor hiç..



Küçük bir İstanbul yaratmışlar adeta bu minik boğaz köprüsüyle... Benim makinanın azizliğinden pek güzel yansımamış ama..


Spor yapmak isteyenlere birebir, hele fenere kadar giden bir yolu var ki upuzunn, kilo verip döndüm o yürüyüşler sayesinde..




 
Ve sahilde çok hoş çay bahçeleri, cafeler...

Devamı gelsin mii?
Gelsinn sonra...:)

13 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Yazın en sevdiğim kısmı tatile çıkması..:)) onun dışında sıcağı çok sevmem,biraz asabi olurum(:P) ama ahh tatiller yok mu :))

Elif Ayvaz dedi ki...

10,5 ha! :D 10'suz asla diyeceğim şimdi. Şehrimi koruyasım geldi birden. Ben daha hiç gidemedim Bandırma'ya, Balıkesirliyim ama. :P Hımm, güzel yermiş. :D

Un peu de tenue ! dedi ki...

Devamini istiyorummm canim ^^ Tatilin iyi geçmesine sevindim, ke$ke hep tatilde olsak ! :)))

Öpüldün

İrem GÖKER dedi ki...

Erdek' e bekelrim efendim :D Bi erdekli oalrak

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

hoş geldin devamını bekliyoruz zaten süpriz nişanımız sayesinde tatil planlarımda suya düştü :))banada tatile gidenler adına sevinmek kaldı

Adsız dedi ki...

tatlım hoşgeldin :) ne güzel bir tatil geçirmişsin ben de balıkesir'e aşık olanlardanım oraya yaklaşık 1,5 saat kadar uzaklıkta Ayvalık var ve biz orada üst üste 5 yaz gecirdik o kadar güzel yani. Güzel bir tatil geçirdiğin ve enerji deposu iledöndüğün için senin adına çok sevindim.. Resimlerin devamını bekliyorum sabırsızlıkla.

sevda s. dedi ki...

Ben de bu kız nerede diyorum :)
Balıkesir'i severim, Erdek'te bir kaç yaz geçirmiştim. Bandırma'nın yeni halini bilmiyordum, güzel gözüküyor:)

tubitos dedi ki...

balıkesiri ben de çok severim. 4 yılım orda geçti. özledim çok

cecilia dedi ki...

Selin Ergeçer: Tatiller bambaşka bi güzelliktir, bi hafta için bi sene beklersin ama değer :) sıcaklar fena ama ben genede beni yakan şeyi seviyorum :)

Elif Ayvaz: Haha haklısın sen de, memleketinizin her köşesi güzel valla kıymetini bilin..

Un peu de tenue ! Teşekkürler tatlım devamı geliyorrr, bende öptümm :*

İrem GÖKER; Erdeğe de gitmez olurmuyuz gittik tabiki ama doyamadık o yüzden teklifini bidahaki sefer için algılıyorum :)

NABRUT: Aaa kimin nişanı yoksa seninmi cnm hayırlı olsun, tatil gibisi yok bence küçük kaçamaklar ayır kendini bi iki günlük de olsa iyi geliyo..

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan: Hoşbulduk cnm, evet Ayvalık, Cunda, Sarımsaklı, nasip olmadı gezmek, bidahaki sefere inş, güzel yorumun için ayrıca teşkk. öptümm seni :*

sevda s. çok çok güzel olmuş tatlım, hiç sıkılmıyorsun, resmen öğrenci ve medeniyeti kucaklayan ayrı bir şehir gibi, istanbulun gelişmiş sahil ilçeleri gibi ama daha sevimli ve huzurlu..

tubitos; ahh tubitom ne şanslısın, özlenmicek gibi diilki..

defne dedi ki...

Aaaa benim memleketime gitmişsin tatile canım,çok güzeldir bizim oralar,Bandırma'nın kışı felakettir yalnız,rüzgarından yürüyemezsin.Güzel bir tatil olmuş...

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

yok yok ben daha çok gencim :)) abim

Mystery dedi ki...

tatil gibisi yok yaaa, kesinlikle yok. ama fazlası zarar, bunu kabul edelim :D

joyvemoda dedi ki...

oo cecilia , bende bandırmada yaşıyorum :))

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails