Sil Baştan...

14 Temmuz 2011 Perşembe



Hiç eski sevgilinizi unutmak için hafızanızı sildirmek istediğiniz oldu mu?
Kulağa etkileyici geliyor öyle değil mi?
Konu da tam buradan yola çıkıyor.
Böyle bir şey mümkün olsa ki bence teknolojinin bu noktaya gelmesi an meselesi, bütün anılarınızı bir daha hiç hatırlamamak üzere hiç yaşanmamışcasına silip yok edebilirmisiniz?
Peki sizi sildiren biri olduğunu öğrenseniz?
Evet bu  o bildik ayrılık acısına ilaç olan "unutmak" kavramı için bir avantajdır peki ya dezavantajları olabileceğini hiç düşündünüz mü?
İyi de olsa kötü de olsa geçmişte yaşadıklarımız, ilerde yaşayacaklarımız ve hatta tüm hayatımız açısından belirleyici bir etken bence.
Siz de isterseniz filmi izledikten sonra karar verin buna.
Gelmiş geçmiş en iyi aşk filmlerinden...duygu yüklü, düşündürücü, keyifli, asla sıkıcı değil ve ders verici. Jim Carrey ve Kate Winslet'in oyunculuk performanslarının tavan yaptığı bir film. Neden izlemekte bu kadar geç kaldım bilmiyorum ama çok sevdim♥

15 yorum:

mavi dedi ki...

ben de çok sevmiştim neyse ki ;)

hatırlamak güzel yaa . . .

;)

Mia Wallace dedi ki...

ben de geç kalıp sevenlerdenim :)

Mystery dedi ki...

benim favorim bu film. kaç kere izledim hatırlamıyorum. süper!

BÜTÜ dedi ki...

bizde izlediğimizde çok etkilenmiştik o ve ben :)))) çok güzel bi film kesinlikle :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

gercekten cok güzel bir film
jım farkı göz ardı edılemez zaten.
gec olmus temız olmus diyelim.
su an öyle bir seye o kdr ıhtıyacım var ki.

Kız Kardeş Derya dedi ki...

Amannn beni kalbimden vurdunnn! En sevdiğim bıkmadığım hatırlayıp izlediğim melankolik zamanlarda izlediğim, aşkımla izlediğim, kızkardeşlerimle izlediğim.. Başucu kitabı olur yaa başucu filmim :)

tarih84 dedi ki...

filmi uzunnn yıllardır bilirim, birkaç kez izlemey çalıştım ama baştan yakalayamayınca be konudan habersiz olunca izlenemiyordu. blogları gezerken 3 bloggerın eda aniden bu filmden bahsettiğini fark ettim. Yendien tv de mi oynadı acaba? ama sıkıcı değil diyorsan canım ee artık ben de izlerim tabiki. sağolasın.

pia dedi ki...

ben de bayılıyorum bu filme, keşke gerçek olsa :)

sevda s. dedi ki...

Ben izlemedim ama şimdi çok merak ettim, en kısa zamanda izleyeceğim :)

Ayshenur dedi ki...

Aa bebegm sen kacırmazdın hakikaten ama benmde e begendiğim ve en manalı buldugum bi aşk filmidir kendisi;)

pelince dedi ki...

bende izlemedim,not aldım hemen;)

ŞIKELLA dedi ki...

çok beğenmiştim ilk izlediğimde ama sayende 2. kez izleyeceğim canım

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

güzel filmdi gerçekten... İyi misin ceci'm bayadır ziyaret edemedim seni:)

Küçük köyün dünyası dedi ki...

Banada çok övdüler film mi daha güzel bir şey beklediğimdenmidir bilmem ama pek sevmedim. iyiydi ama beklediğim kadar değildi .:)

parfoj dedi ki...

cok severim bu filmi,,,kate winslet ve jim carrey ne yapsa izlenir. =)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails