Cosmo! :)

13 Temmuz 2011 Çarşamba

Tatil çanları benim için çalıyor... :)
Sebamedi Ezgicimin tavsiyesiyle aldım, o çok memnun kalmış, bende kalırım umarım :)


Bu ojelere bayıldım, sizce de ben tam yazlığım diye bağırmıyomu? :)


Oriflame'ın geçen ayki kataloğundan aldığım maske ve fırça. Vadettikleri ; Kızarmaya yatkın, kuru ve gergin cildi yatıştırır ve nemlendirir. Optimals Yatıştırıcı Kompleks cildi rahatlatırken içeriğindeki kuşüzümü özleri ve revitacalm teknolojisi cildi nemlendirir ve güçlendirir. Kuru ve gergin cilt yatışır ve yumuşak bir hal alır. Evet bunların hepsini yapıyor ama sanırım yağlı ve karma ciltlerin pek kullanamayacağı bi ürün, fazla nemlendiriyor çünkü.





9 yorum:

AskinAy dedi ki...

Ojelere bende bayildim canim civil civillar neguzel tam yazlik goze guzel hitab ediyor sanada cok yakismis....

GÜZİN dedi ki...

ojeler harika cecicim bayıldımm renklere bende alcam:)

Ayshenur dedi ki...

ohhh ne güzel cnm git dinlen denizin güneşin tadını cıkar inş..buarada ojelerde asırı tatlıymıs:)

AyçA dedi ki...

Ceciliacım ben de dün aldım sarı renk ojeden aynı marka ama hiç denemedim nasıl durucak bilmiyorum:)) umarım güzel olur:))
Çok öptüm tatlım seni:))

http://ennstyle.blogspot.com/

tubitos dedi ki...

bir blogda daha gördüm bu ojeler çok ciciymiş güle güle kullan canım

Ezzzoo-KozmetikDosyası dedi ki...

Seçilcim güle güle kullan o ojelerin renklerine bayıldımmm tam yazlık tatillik bende istiyoruuum:)

Sebamedden umarım memnun kalırsın çok iyi koruma sağlıyor. Sağlıklı şekilde güzelce bronzlaş;)
makyaj altına da çok güzel oluyor kremi sürüp 20 dk bekledikten sonra makyaj yap renkli nemlendirici gibi cilt tonunu düzeltiyor. Ben üstüne bi pudra geçiyorum yeterli oluyor.

Mystery dedi ki...

ay tırnaklarındakinin rengi süpeeeerrr :D ben de bi renk oje sürdüm, ablam almış gelmiş. mavi desem değil, yeşil desem değil, çok fena bi renk, berbat :D

cecilia dedi ki...

AskınAy: çok teşekkür ederim tatlım evet öyle kesinlikle :)

GÜZİN; al cnm kaçırma bu yaz bu ojelersiz geçmez, geçemez :)

Ayshenur: sağol bebeimm senin gibi iştee :)

AyçAcım; bende sabırsızlanıyorum cnm ama güzel duracağını umudediyorum, çok tatlısın, sevgiler :*

tubitos: bende haftasonu gezerken denk geldim tubikim, bayıldım renklerine keşke daha fazla renk alsaydım diyorum :/

Ezzzoo-KozmetikDosyası: Güzel tavsiyelerin için çok teşekkürler ezocum, önerini dikkate alıyorum, ojeler fenaa yaa, almasan ağlar arkandan.. :)

Mystery: Turkuazmı kız, mint yeşili de olabilir bak o, göster bakem, saol gizom :)

BÜTÜ dedi ki...

ojeler çok ama çok güzelmişşşş :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails