İsteyince Oluyomuş...

4 Kasım 2014 Salı
Henüz istediğim gibi tutturamadım ama azmettim inşallah kuymak yapma da vuslata ereceğim bir gün..


Ve ev yapımı hamburger üstüne çalışıyorum.
Klasik tencere yemeklerinden sıkıldığımızda hepimizin canı fast food istiyordur ara sıra. Ama dışarıdakilerin sağlıksız olduğunu da bildiğimizden evde yapılan hamburger aynı lezzeti verir, aynı etkiyi yaratır mı diye deneyimlerde bulunuyoruz. Deneye deneye öğreneceğiz elbet.


Lezzetli bir hamburgerin sırrını keşfetmek adına gittiğim mekanların burgerlerini denemeden de geçmiyorum.



Demek ki neymiş azmedince oluyormuş... Kahve bahane köpük şahane :)


2 yorum:

Herseydenbirtutam dedi ki...

Beceriklisin vesselam :)

Kuymağa ben de bayılırım.

sakLı bahçem :) dedi ki...

kuymak sevilmez mi ya :)
hamburgere kim dayanabilir ki hele birde ev yapımı en sağlıklısından olunca :)
ellerin dert görmesin :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails