Poğaça Kokulu Sofralar..

28 Şubat 2014 Cuma

Bazı kokular vardır, huzuru anlatır.
Evde pişen poğaça kokusu gibi..
Aslında çoğumuz da var bu, taktıkmı takarız, her dönem bir şeye..
Bizim de kahvaltının vazgeçilmezi benim poğaçalarım bu sıra.
Evde boş kaldım mı poğaça yapmaya sarıyorum, hadi bi koşu poğaça yapim ben diyecek kıvamda yani :)  
Ama sıcacık dereotlu peynirli poğaçalarla kahvaltının tadı başka...


Bu da mütevazi pembe kahvaltı soframız...


Bu da morarmış soframız...


Ve bu da tek kişilik dev gösteri...
Adı "Yalnız Cumartesi" 


Gayriciddi sunumlar...Neredeyse nanik yapan tabaklar filan..


6 yorum:

BNG dedi ki...

Poğaça kokusu..Bayılırım! :)
Annemin poğaçaları da çok güzeldir.Ellerine sağlık seninde canım :*

SWL dedi ki...

ellerine sağlık fıstığım, bi koşu gelip bi tane alıp kaçabilir miyimmmmm:)

Deniz Evin dedi ki...

Poğaçaların kokusu buraya kadar geldii, afiyet olsun ablacım :) :*

sevda s. dedi ki...

Eline sağlık canım, sıcak poğaça da ne güzeldir yaa :) Pembiş masan da çok güzelmiş.

SihirliGünlük dedi ki...

Ohh mis, afiyet olsun canım

Arzu dedi ki...

Sizin blogda gezindikçe acıkıyorum ben yahu :))

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails