Akşama Ne Pişirsem 2

21 Şubat 2014 Cuma

Öyle bir hastalık ki henüz tam anlamıyla iyileşemedim.
Akşamları kendimi oldukça yorgun ve hasta hissederek eve giriyorum.
İlk başlarda eşini mutfağa sokturmayan prensipli ev kadını tavırlarımı bıraktım, ne büyük bi nimetmiş kocanın karısına  yardım etmesi, yemek pişirmesi, bulaşıkları makinaya yerleştirmesi, istediğiniz düzende olmasa bile büyük şans.
Sarı soframızda;
İster çalışan kadın menüsü diyin, ister tembel menüsü var bu akşam da.
Köfte ve makarna en sevdiğimiz menülerden..
Üstelik çorbamız ve mezelerimiz de var daha ne olsun dimi..



Ve bu da Turkish fast food.
Ev usulü dürüm..


Ve bu akşam da güveçte kavurmalı kaşarlı mantar sofranın yıldızı...




4 yorum:

Unknown dedi ki...

çok geçmiş olsun valla mutfakta yardımcı bir eş harika bişey:)en sevdiğim menü gerçekten daha ne olsun ellerinize sağlık...

Unknown dedi ki...

geçmiş olsun cnm. aa hiç tembel sofrası deme. senin ne kadar güzel sofralar hazırladığını biliyorum.

Deniz Evin dedi ki...

Çok geçmiş olsun Seçil ablacım, eşinde çok şanslı senin gibi bir hayat arkadaşı olduğu için, afiyet olsun öperim çok :) :*

cecilia dedi ki...

kocam bana topaç der; sağol cnm aslında sevilen popüler bir menü, kurtarıcı hemde dimi...

tatlı kedi quen: mutlu ettin cnm beni, böyle düşündüğüm sevindim, sevgiler..

Deniz evin İrdem; Canım kuzucum teşekkür ederim, bende öpüyorum :*

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails