Blogda Kozmetik Kokusu Var...

22 Ocak 2014 Çarşamba
Yeme-içme postlarına kısa bir ara..
Mutfaktan çıkıp banyoya girelim artık..


Banyomdan kozmetik yansımaları..
Aslında korkulacak kadar değil..



Kolonya dediğin limonlu değil mandalinalı olacak :)
Bayılıyorum kokusuna..


Ve favori parfümüm; Escada Magnetism...


Bir de bitirebildiğim az da olsa ürünler var..


Bitenler...

Loreal Elseve bi önceki bitenler listemde de vardı. İkincisi de bitti.
Ardından şampuan olarak Gliss'i kullandım, boyalı ve röfleli saçlar için ideal ama harikalar yarattı diyemem.
Essence sun club far paletinde en çok kullandığım renkler bitti sadece. Çok yumuşak bir yapısı var bu farların atmam belki ama diğer renkleri ne kadar kullanırım bilmiyorum.
Davidoff parfüm çok fresh, hafif bir kokuydu.
Avon Secret Fantasy kalem parfüm alanında oldukça başarılı, baskın şekerli bir kokuydu, sevdim.
Rossmandan aldığım minik ISANA deodorant çantada taşımak için oldukça ideal,bayıldığım bir kokusu var, yolum düşerse mutlaka alacağım
Fondoten olarak Alix Avieni ve Dierderminein BB kremini bitirdim.
Alix Avienden oldukça memnun kaldım ama dierdeminenin tonu sanki bana uygun değildi, yine de yaz boyunca bronzlaştığım için rahat kullanabildim.
Elf Makyaj sabitleyici oldukça işime yarıyordu. Artık yurtdışından alışveriş yapmadığım için nasıl temin edicem bilemiyorum.
Bourjoisin minik rujları..Yine bir yurtdışı ganimeti, mazisi derin, üçlü paketti bunlar biliyorsunuz. Minicik ama daha yeni bitiverdi.


Yeniler..

Elider şampuan ve saç kremi. Şimdilik iyi gidiyoruz bakalım.
Loreal BB krem tek kelime ile bayıldım, ama bitirince tam anlamıyla bi yorum yapabilirim.



5 yorum:

senem dedi ki...

tatlımm benim ne zamandır bloglara bakmaz oldum bu ig yüzünden :) ne cici banyo o öle ilk fotodaki askıya bayıldımmm : )

Ebrushka Blog dedi ki...

Aaa mandalinalı kolonya benden başka sevenlerde varmış :))

Hayatimakyajla dedi ki...

Merhaba,

Sizi takibe aldım yazıların sayfan çok güzel. Bende bloguma beklerim.

Sevgiler,

http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

Unknown dedi ki...

ilk fotodaki askı harika :)

pembe fiyonk dedi ki...

öncelikle o ferfojeye bittim:) ve L'oreal i çok merak ediyorum. ilerleyen zamanlar yorumunu mutlaka bekliyorum canım:)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails