Renklere Kayıtsız Kalamıyorum...

27 Aralık 2012 Perşembe
Benim rengarenk bir dünyam var...
Pembe hayallerim, mavi umutlarım...
Renkli olan herşey ilgimi çekiyor.
Kozmetik de ilgimi fazlasıyla çekenlerden.
Hiç makyaj yapmasam da elimin altında duracak hani sürmesem de baktıkça güzelleşeceğim...
Yeni güzellikler katıldı makyaj çekmeceme, paylaşayım istedim...


Mudodan bayılarak aldığım makyaj çantama gelelimm hemen :) İki bölmeli bu cici makyaj çantasının çinde kendi aynası, fırçalarınızı koymak için özel kısımları var...


Alix Avien ürünleri favorim oldu..Rimel ve ojesi dışında herhangi bir ürününü kullandığımı hatırlamıyorum daha önce.
Fondoteni tek kelime ile harika, ne ağır bir havası var ne de cildi kapatmayacak kadar hafif tam benim istediğim gibi.


Terracota allığı da oldukça başarılı...


Sevgili sewal instagramdan sormuştu, pudrasından memnunmusun diye.
Hala kullanamadım. Üzerindeki resmin güzelliğine bakarmısınız. Sanırım onu bozmaya kıyamıyorum :) Henüz denemedim ama en kısa sürede deneyip yorumlayacağım...



5 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

bende renkelere kayırtsız kalamam :))
güle güle kullan canım...

Olmadı Baştan dedi ki...

Oh maşallah :) Allah eksikliğini göstermesin de sür sürüştür bence :)

cecilia dedi ki...

Gurme Şirine; Sağol tatlım rengimiz eksik olmasın o zaman :)

Olmadı Baştan: Aynen cnm teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

güle güle kullan hepsi çok güzel ;) ama makyaj çantasını ayrı bir beğendim ;)

Unknown dedi ki...

makyaj malzemelerine aşık olmayalımda ne yapalım şunların güzelliğine baktıkça insanın içi açılıyor:)) güle güle sür sürüştür.
Banada beklerim, cicilerimisatiyorumm.blogspot.com

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails