Nuh'un Gemisinde Aşk...

9 Aralık 2012 Pazar
Balayı için yurtdışı daha çok Avrupa düşünmüştük.
Ama bazı aksiliklerden dolayı tercihimizi değiştirmek zorunda kaldık ve bana göre Kasım ayında gidilebilecek en doğru, en güzel yeri seçtik.
Yavru vatan Kıbrıs!
15 Kasımda denize girdim ya, güneşi içime çektim ya doyasıya gecikmiş bir yaz tatili misali.. sevdiğim, kocacığım da yanımda, daha ne olsun..
Otel de Noah's Ark - Nuh'un Gemisi  olunca,  unutamacağımız çok keyifli bir balayı oldu.
Bu postumda otelden bahsedeyim istedim. Daha sonra Kıbrıs'ı, Kıbrıs turumuzu anlatacağım...


Otel daha çok yeni, geçen sene yazın hizmete açılmış.
Konsepti ismiyle müsamma, gemi dizaynı ve ruhu verilmiş her bir yana..



Bu arada pembe şortumu giyebildim sonunda, aldığımda Kasımın ortasında giyeceksin deseler inanmazdım :)


Ve öyle uzaktan uzaktan sevgilimmm...





Ne zaman geçsek durup izlediğimiz şelale, sanki yapay değil de orjinal, peyzajın gözünü seveyim..


Nuhun Gemisinde hayvanlar elbette ki olacak..


Yeşille mavi ne güzel yakışıyor birbirine, ikisinin de olduğu bir yerin kötü olma ihtimali yokki..


Denize giden yollar başka bir dünyadır ve oraya ulaşmak için sadece yürümezsiniz, mutlusunuz, huzurlusunuz, heyecanlısınızdır..


Deniz dediğin böyle olur. Bu su içilir arkadaş, Akdeniz gibisi yok...


Odamızdan da ufak bir iki ayrıntı...






Döneceğimiz gün hava rüzgarlıydı, denizin hırçın dalgalarını seyretmek de ayrı bir zevkti bizim için..



Lobiden bir kare...


Yemekler nefisti..





Hele hele üstüne Sıla konseri de olunca pek bir güzel oldu :)






13 yorum:

Melislicious dedi ki...

herşeyy harika gözüküyor! bayıldım buaraya:)))

aysp dedi ki...

kasım'da aşk size bambaşka olmuş desene :)

Unknown dedi ki...

Gerçekten çok güzel görünüyor,mutluluğunuz daim olsun:)

BOŞNAK KIZI dedi ki...

canım çok güzel bir fikir oldu benim için de şuanda araştırmalardayım çünkü ben de :)) çok güzel bir yer Allah içinize sindirsin inşallah :)

sevda s. dedi ki...

Çok güzel bir otelmiş canım. Tekrar tebrikler ve mutluluklar :)

Unknown dedi ki...

Cok begendimmm insallah benim balayimda boyle guzel bi mekanda gecer :))

GüzelGül dedi ki...

uff canim ne güzel bir balayi olmus darisi basimizaaaaa :DDD

tubitos dedi ki...

canım odanız da otel de çok güzelmiş. hele sıla dinlemek tam bomba olmuş. ben de geçen cuma post yazdım ama bitiremedim bi türlü yayınlayamadım, evlendikten sonra post yapmaya vakit bulamıyorum valla ama sen benden daha hızlısın

uur bocee dedi ki...

Bu soğuk günlerde sıcacık görüntüler ve denizzz harikaymış canım ya :) harika bir otele benziyor ee inş darısı başıma :)

Olmadı Baştan dedi ki...

Harikaaaa! Bizim de planımız kıbrısa gitmek. Eğer memnun kaldıysan ve tavsiye ederseeen plan listeme ekleyeyim :)

assortiek dedi ki...

:)ohhh düğünüde atlattın,balayıda bitti,sıra evliliğin tadını çıkartmaktaaaa,bizi unutma yemeklerinide evinide paylaş vakit buldukça:)

lately dedi ki...

çok güzel bir yermiş... Sende sonuna kadar tadını çıkarmışsın :) Tekrar tebrik ederim canım....

Unknown dedi ki...

Merhaba çok beğendim resimlerde mekanda çok güzel olmuş..Biraz özel olmassa toplam ne kadar tuttu balayınız bizde düşünüyoruz Allah kısmet ederse

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails