Yaz Geçerken...

13 Ağustos 2014 Çarşamba

Dondurmayı kaşıkla yemekten pek hazetmeyen ben için harika bir çözüm oldu.
Bunaltıcı yaz günlerinde kağıt helva arası dondurma az da olsa hararetimizi alıyordu.
Seyidoğlunun dondurma sandivicini tavsiye ediyorum, dondurmasız bile oldukça lezzetli.. 


Bu sıcakta iyi gidicek bir diğer lezzet tabiki buz gibi limonata...



Beşamel Soslu Fırın Makarnayı ilk defa deniyorum. İlk deneme için başarılı sayılır, internette bulduğum tarife göre yaptım ama iç harcı kuru gibi geldi sanki, biraz daha ıslağımsı, daha yumuşak olabilir diye düşündüm. Bu konuda tarif ve önerilerinize açığım.



Bu da Cumartesi gününden kalma mütavazi çay saati soframız..


Ve çok sevdiğimiz yeni evli arkadaşımızın evinde muhteşem bir kahvaltıya davetliyiz..


5 yorum:

sakLı bahçem :) dedi ki...

dondurma yaz gecelerinin vazgeçilmezi neredeyse :) sandviç de alternatif iyi fikir teşekkürler :)
ımmm limonata canım çekti :)
fırın makarna bence görüntüsü harika :)
mütevazi de olsa çay sofrası çok davetkar :)
arkadaşlarla yapılan uzun kahvaltı davetleri; çok şanslısın :)

Handan dedi ki...

Ben de külah alıyorum eve, külahta dondurma keyfi yapıyoruz:-)

günlük yaşamım dedi ki...

tüm resimlere bayıldım :DD

Swotpisces dedi ki...

iştah açıcı bir post olmuş... :)

MERVE dedi ki...

ohh mis gibi sofralar kurulmuş :) Allah bereketini artırsın canım, eline sağlık ..

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails