Hayatı Makyajla...

15 Ağustos 2014 Cuma
Uzun zamandır yayınlanmayı bekleyen bir kozmetik-bakım postu var. Paylaşmıyorsak yapmıyor, uzak kalmış değiliz..


Ya Kadınlar Günü ya da Anneler Günü Gratis klasiği indirim ganimetiydi, yorum yaparım diye resimlemiştim bugünlere kaldı...Kısaca; yapısı yumuşacık, renkler harika, zaten hakkında bir çok makyaj gurusu yorumlarını yaptı ben de aldığımdan beri severek kullanıyorum.


Hediye; kozmetik ve Londra'dan olunca Rimmel markası kaçınılmaz oluyor.
Bir kaç ürününü kullanmış ve başarılı bulmuştum, şuan için stoktalar ama bunları denemek için sabırsızlanıyorum.


Renkler beni çağırıyor!


Bu saç düzleştiricisini Watsons'tan o güzelim rengine meylederek alalı aylar oluyor. Yanılmıyorsam fiyatı ya 39 ya da 49 TL gibi oldukça cüzi bir rakam ve fiyatına göre performansı oldukça başarılı. Açıkçası alırken pek umutlu değildim ama ben çok da dalgalı olmayan saçlarımı kısa zamanda kolayca düzleştirebiliyorum. 



Bu süre zarfında iki krem, iki şampuan ve iki duş jeli hiç etmişim..
Elidor şampuan ve kremlerden memnundum açıkçası ama...


Bu sefer GLİSS ailesini deneyeceğim..


Piyasada envai çeşit krem bulunmakta ama bana göre bunların çok azı işe yaramakta...
Gerçekten kısa vadede büyük işler başaran bu topuk kremini gözüm kapalı herkese tavsiye edebilirim.


2 yorum:

Atolyekedi dedi ki...

Paletteki renkler çok güzel canım güle güle kullanmaya devam et. Rimmellerde çok güzel görünüyor mutlulukla kullan işşallah canım renkler çok yakışacak.

sakLı bahçem :) dedi ki...

ayy far paletine bayıldım :) ımmm renkli kozmetik en sevdiğimden :)
saç düzleştiricinde pek şekermiş canım :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails