Zor Zamanlar...

26 Aralık 2013 Perşembe
Hepimizin hayatında böyle zamanlar olmuştur; zor zamanlar...
Geçmek bilmeyen sanki asırlar süren zor zamanlar...
Küçük mutluluklar yakalayıp ufak bir tebessüm için didinip durduğumuz zor zamanlar...
Ben yılların enerjisine, getirilerine, uğuruna inanırım.
2012 ne kadar iyi bir yıl olduysa benim için 2013 de o denli sıkıntılı ve zordu.
Kaybettiklerim, sınavlarım...
Öğrendiklerim;
(Şükret
Sabret
İnan)
Kaybettiklerime isyan etmeden, şükrediyorum elimdekilere...
Sabretmenin ne büyük bir erdem olduğunu, dünyanın en sabırsız insanı olarak törpülenmem gerektiğini bu huyumdan...
Ve inanmak, gerçekten inanmak..
İlk defa bir yılın bitmesi üzmüyor beni.
Hatta bir an önce geçsin gitsin istiyorum.
2014'ten umutluyum.
Alllahın adaletine, kaderin dengesine inanıyorum.
Sağlık istiyorum en çok, sonra huzur, olursa da ben küçük mutlulukların insanıyım avuç içi kadar mutluluk...


6 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

ceciliam bu 2013 hepimiz için kötü bi yıldı sanırım..

umarım düzelicek her şey.

Adsız dedi ki...

Ben de benzer duygular içindeyim seninle
Umarım 2014 daha iyi, keyifli ve hepimize iyi gelecek bir yıl olur!

Deniz Evin dedi ki...

Canım ablamm, ben inanıyorum ki 2014 senin ve ailen için harika bir yıl olacak :)

sevda s. dedi ki...

Sanırım hepimiz 2013 bir an önce bitsin 2014 gelsin istiyoruz, sanki ilk saatlerinden itibaren bir şeyler değişecekmiş gibi o kadar hevesle bekliyorum.

Aner dedi ki...

2014 sizin ve aileniz icin daha iyi olsun mutlu yillar
Sevgilerimle

Atolyekedi dedi ki...

Tüm dileklerinin kabul olması dileğiyle.....

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails