1 Yaş Daha...

18 Aralık 2013 Çarşamba

Sürprizlere bayılırım...

Hele işin içinde balonlar ve güller varsa..


Kasım-Aralık ayı kutlama ayı bizde...
Bu sene pas geçmek istiyordum hepsini
O hep aynı kalırken ve kalacakken büyümek istemiyordum sanki
İçimde hala acıyan,yeni yeni kabuklaşan bi yara varken..
Ama mümkün olmuyor, hayat devam ediyor...

Eksik olmama rağmen..
İyiki doğdum ben... 
Doğumgünümü kutlayan, sürprizler yapan, hediyeler alan herkese teşekkürler ettim...
Ve yine de şükrettim sahip olduklarıma. 
Hayat bizden bişeyler alırken bişeyler veriyor...
Yeri doldurulamıyor gidenlerin elbet..
Ama sabır ve tevekkülü öğreniyor, öğrenmek zorunda kalıyor insan...
 

 





5 yorum:

GüzelGül dedi ki...

dogum günün kutlu olsun canim allah yardimcin olsun...nice nice saglikli mutlu huzurlu yillara ins.Ozaman sende benim gibi yaysin?? bende 14 aralikda dogdum

cecilia dedi ki...

Güzel Gül; teşekkür ederim cnm amin, benim de 13 Aralıktı doğumgünüm :) evet sabırsız bir yayım :) ama sabrı öğreniyorum dediğim gibi :(

Unknown dedi ki...

Allah yardımcın olsun, Güzel sağlıklı yaşlar...

Unknown dedi ki...

mutlu yıllar tatlımm

Unknown dedi ki...

Sağlıklı,sıhhatli,sevgi dolu nice yıllara.Sevgiler...

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails