Sen de Yaz Yaz Yaz Bi Kenara Bütün Sözlerimi...

14 Ağustos 2013 Çarşamba
Yaz demek ne kadar tatil demekse bi o kadar da düğün, nişan vs. demek.. 
Geçen yaz evlilik telaşım vardı, tatil yapamamıştım balayına kadar o da Kasım ortasına rastlar, ayağımı suya sokamamıştım..
Bu sene acısı çıktı diyebilirim..
Ve şimdi başka arkadaşlarımın düğün telaşı var..
Ayakkabımın altına yazdığım isimler silinse de silinmese de tek tek gidiyor...
 
 
Ben mi uğurlu geldim bilmiyorum..
Mutlu çiftler kavuşuyor.
Ayda bir kaç kere bu merasimlere iştirak ediyoruz.
 
 
 
Ramazanı da bayramı da geride bıraktık bu arada.
 
 
 
Zaman hızlı ilerliyor sanki...
Ne kadar Yaz'sa o kadar yazamıyoruz.
Rehavetmi, İnstagramla aldatmacamı nedeni bilinmez..
Bir resim altına tek bir kelime daha işimize geliyor belki..
Kürkçü dükkanına döneceğiz elbet..
Yazın bitmesine ne kaldı şunun şurasında..
Daha sık yazmak dileğiyle
şimdilik hoşçakalın...:)
 

2 yorum:

Unknown dedi ki...

selaaamm blogun çok güzell hazrıladğın sofralar harikaa bayıldım!
ben de beklerim görüşmek üzere :)
sevgiler

Seyyah Aile dedi ki...

Merhabalar;
Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
1255. takipçiniz benim.
Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
Sevgiler
http://http://whiteglaze.blogspot.com/2013/08/beyaz-srn-buyuk-cekilisi.html
twitter: @_gamzeahmet_

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails